Кросоувърът е с умерено търсене в Европа: през 2018 г. са продадени 48 133 автомобила
Европейският Nissan X-Trail вече има съвсем различна двигателна гама. Бензиновият двигател 1,6 DIG-T (163 к.с., 240 Нм) ще бъде сменен с 1,3 четирицилиндров турбо агрегат (160 к.с., 270 Нм). Вместо дизеловите двигатели 1,6 dCi (130 к.с., 320 Нм) и 2,0 dCi (177 к.с., 380 Нм) вече ще бъде използван 1,7 dCi (150 к.с., 340 Нм). И двата нови двигателя работят в комбинация с шестстепенна механична трансмисия, а дизеловият X-Trail е куплиран само с нея, тъй като има задвижване на всички колела. Седемстепенна роботизирана предавателна кутия с два съединителя е налична като опция за бензиновия двигател, но само с предно предаване.
Nissan X-Trail получава същия турбо двигател 1,3, който е монтиран на кросоувъра Renault Arkana. Съвместната разработка на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi и концерна Daimler вече е монтиран на Qashqai, фамилията на Mercedes от A-класа и редица модели на Renault, включително Clio, Captur и Kadjar.
В Обединеното кралство вече се продават новите двигатели, които отговарят на строгите стандарти Euro 6d-TEMP. Цените на X-Trail започват от 25 795 паунда. Но, например, в Германия до момента всичко е по старому. Известно е, че кросоувърът е с умерено търсене в Европа: през 2018 г. са продадени 48 133 автомобила Nissan X-Trail, докато през 2017 г. са реализирани 69 833 броя.
milstan
И още по-слабо ще се купува с тези мотори! Смешна работа!