Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Z с деветстепенна автоматична трансмисия

29.03.2021 10:37 1
1
8456622104

Външният вид на серийния модел трябва да е близък до концепта Nissan Z Proto

Представител на форума 400zclub, като се позовава на собствени източници,публикува редица параметри на модела, наследник на купето Nissan 370Z. Няма да има индекс 400Z, противно на очакванията. В Япония автомобилът две врати, както и преди, ще се нарича Nissan Fairlady Z, а на други пазари просто Nissan Z без числа. Потвърден е битурбо двигателят 3,0 VR30DDTT с 405 к.с., както при Infiniti Q60. Но скоростната кутия е изненада. Ранните прогнози предвиждаха седемстепенна автоматичана трансмисия. А ще има деветстепенна Mercedes-Benz 9G-Tronic, произведена от Jatco.

Външният вид на серийния модел трябва да е близък до концепта Nissan Z Proto, показан през септември 2020 г.

Габаритите на серийното купе могат да се преценят по параметрите на концептаа (4382 × 1850 × 1310 мм), а изтичането на данни разкри тегло от 1475 кг. Предшественикът тежи1512 кг, но оборудван с механича кутия. Може да се каже, че автомобилът е малко по-тежък и това не е изненадващо при превключване от атмосферен двигател на турбо.

Става въпрос за същата трансмисия, която беше представена на пикапа Nissan Titan през есента на 2019 г. Скоро трябва да се разшири до всички платформи със задно предаване, базирани на Nissan и Infiniti. В допълнение към нея ще се предлага и шестстепенна механична. Вътрешните източници също така посочват началната цена за Nissan Z в САЩ  34 995 долара , което е малко по-скъпо от настоящата ценова листа на базовата версия на 355-силния Nissan 370Z с 355 к.с.( 30090 долара), но значително по-ниска от очакваната в чужбина 258-силна базовата Toyota GR Supra с турбокомпресор 2,0 с 258 к.с(42 990 долара).

Цифровото табло мултимедийната система с интерфейси Apple CarPlay и Android Auto ще бъдат включени в базовото  оборудване на всички версии. Жълтото и оранжевото ще бъдат добавени към цветовата схема на каросерията, позовавайки се на боядисването на далечния предшественик на 240Z.

Ще бъдат предложени пакети с оборудване. Първият Type S: по-дебели щанги против преобръщане, спирачки Brembo (вместо Akebono в базовото оборудване ), други технически подобрения. Вторият Type T: кожена тапицерия, електрически седалки, отопляеми и охлаждани седалки, адаптивен круиз контрол, следене на слепите зони. Тези пакети могат да се комбинират. Всеки един струва 5000 добара. По-късно ще бъде пусната и версията Nismo, която ще се различава от базовата не само по оформлението , спирачките или изпускателната система. Но все още няма конкретни подробности.

Коментари

Ime
"355-силния", пичове, моля ви се, четете си статиите преди да ги пуснете онлайн или в списанието, умолявам ви, не разваляйте качеството на правопис/пунктуация и прочее, моля ви

comments powered by Disqus