Догодина марката от Волфсбург пуска нов двигател в метановата версия на Golf
Изцяло новият двигател е базиран на двигателната платформа с индекс EА211 еvo, има 1,5 литра работен обем и обещава среден разход от 3,5 килограма природен газ на сто километра.
1.5 TGI evo има максимална мощност 130 конски сили и разполага с турбокомпресор с променлива геометрия и работи по принципа на Милър, осигуряващ допълнителен потенциал за икономия на гориво. Степента на сгъстяване е висока 12,5:1. Тъй като времето за отваряне на всмукателните клапани при двигателите, работещи по принципа на Милър са кратки, е необходимо допълнителното налягане да достигне по-бързо до цилиндрите - именно това е причината да се наложи използването на турбокомпресор с променлива геометрия.
В съчетание със седемстепенна трансмисия с два съединителя моторът трябва да осигурява ускорение от място до 100 километра в час за 9,6 секунди, а средните емисии СО2 на километър се очаква да бъдат едва 96 грама на километър. Резервоарът за метан побира 18,5 килограма, с което пробегът на природен газ достига 528 килограма.