Впечатляващият растеж на производителя се дължи по-специално на кросоувъра Urus
Годините минават и си приличат за Lamborghini, чийто успех на моделите е безспорен. Миналата година продажбите на италианския производител нарастват рекордно (+ 51%), като през последните 12 месеца са доставени 5750 автомобила срещу 3815 единици през 2017 г.
Впечатляващият растеж на производителя от Сант’Агата Болонезе се дължи по-специално на въвеждането в каталога си на кросоувъра Urus, като 1761 клиенти са напрdвили своя избор през 2018 г., както и традиционно силните продажби на търсените модели с V10 и V12 двигатели.
Lamborghini Huracan отбелязва увеличение на продажбите си с 5% през 2018 г. (2780 автомобила, доставени срещу 2642 през 2017 г.), докато моделът Aventador привлече 1209 клиенти, което е увеличение с 3% (1173 автомобила, продадени през 2017 г.) ).
От географска гледна точка, 157 търговци на дребно в 50 страни най-ефективни са в региона на EMEA (Европа, Близкия изток, Африка), като там са регистрирани 2497 нови автомобила а (+ 69%), както и увеличението на продажбите в Северна и Южна Америка (1952 продадени автомобила, + 46%) и в Азиатско-тихоокеанския регион (1301 единици, + 30%).
Съединените щати остават най-големият пазар на италианския производител с 1595 нови регистрации през 2018 г., пред Обединеното кралство (636 броя, Япония (559 единици) и Германия (463 автомобила).
В крайна сметка, Lamborghini записва своята осма година на растеж по отношение на продажбите.