Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нов търговски център на Bugatti в Париж

10.02.2020 11:48

С този шоурум производителят от Молсхайм вече има 36 дилъри в 17 страни по света

Сто години след като Етори Бугати създаде първия салон на марката от Молсхайм на Avenue Montaigne в Париж, Стефан Винкелман, президент на Bugatti, и Едуард Шумахер, изпълнителен директор на групата Schumacher и съосновател на LS Group, откриха нов шоурум на Bugatti в столицата.

Новият шоурум, разположен на 181 Avenue Achille Peretti, в Ньой сюр Сен, е първият търговски център  във френската столица в цветовете на марката. Просторният и светъл салон подчертава професионалната експертиза на марката с трикольора с представянето на екземпляр на Chiron Sport, еволюция на модела Chiron, предлаган в каталога на производителя от 2017 г.

„Изключителността на нашата мрежа от партньори, която трябва да отговаря на високите стандарти за марката Bugatti, изисква много стратегическа процедура“, обяснява Стефан Винкелман. „Избират се само ключовите пазари и изключително най-добрите партньори. За нас, които сме френски производител, Париж е не само ключов пазар, но и културен и политически център на Франция. Напълно сме убедени, че групата Schumacher е най-добрият партньор. "

Стефан Винкелман, който също тази седмица посети Rétromobile, за да представи новата програма на Bugatti, наречена La Maison Thoroughbred, така избра групата Schumacher, основана през 1947 г. и специализирана в автомобилите SuperSport и HyperSport от началото на 2000 г., за да представи марката в Париж.

С новия шоурум производителят от Молсхайм вече има 36 дилъри в 17 страни по света.

Коментари
comments powered by Disqus