Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нов V12 за BMW 760i и 760Li

09.04.2009 15:08 13
13
2571841883

Новата седма серия на BMW наложи по-високи стандарти във високия клас. Луксът и динамиката при шофиране достигат невиждани нива при BMW 760i и BMW 760Li. Двете модификации, които заемат най-високо място в портфолиото на компанията, въвеждат нови технологични достижения в луксозния сегмент.

Сърцето на тези автомобили е техният двигател. 12-цилиндровият V-образен агрегат е съвършено нова разработка на BMW. С лекота той развива мощност от 400 кВт (544 к. с.) при 5000 об./мин и достига максимален въртящ момент от 750 Нм още при 1500 оборота.

Техническите характеристики на двигателя са върхови във всеки един аспект. 6.0-литровият алуминиев V12 e реализиран на базата на TwinPower Turbo технологията, въведена за първи път при 12-цилиндров двигател. High Precision Injection системата отговаря за прецизното впръскване на горивото, а двойният VANOS - за икономичната работа на агрегата. В съчетание с новата осемстепенна автоматична трансмисия, 12-цилиндровият агрегат е не само най-усъвършенстваният в класа си, но и разполага с най-добри динамични показатели.

Благодарение на всички тези технологии BMW 760i и 760Li достигат висок стандарт за динамично поведение и ефективност. Упражнението от 0-100 км/ч се изпълнява само за 4,6 секунди, а средният разход на гориво в смесен тестови цикъл е 12,9 литра за 100 км пробег (760i).

Разходът на гориво при седма серия е съобразен със строгите изисквания на стандарта Euro 5, като резултатът е повече мощ и динамика, постигнати при значително намален разход – приблизително 4,5% по-малко от предходния модел.

С отличните характеристики на силовия агрегат, чудесните динамика, комфорт и стил BMW 760i и 760Li (удължено с 14 см междуосие), за пореден път затвърждават водещата позиция на BMW Group в луксозния сегмент.

И двете модификации се предлагат оборудвани стандартно с функцията Dynamic Driving Control, при която амортисьорите, динамиката на превключване на предавките, педалът на газта и програмата за управление се настройват от бутон, разположен в централната конзола. Стандартни са също Sevotronic и BMW Dynamic Drive Anti-roll Stability System.

Наличните системи за подпомагане на водача включват: предупреждение за напускане и смяна на платното, вкл. индикатор за ограничаване на скоростта, активен круиз контрол с функция старт-стоп, Head-Up дисплей, асистент за дълги светлини, нощно виждане с възможност за идентифициране на пешеходци, Side View – за странично виждане, камера за движение на заден ход и др.

Коментари

icak _8
zna4i vsi4ki tuk ste mnogo bosi po otno6enie na kolite za6toto tezi koli za koito govorite ste gi vijdali samo na kartinka i zanapred 6te gi vijdate samo tam zatova ne iskam da govorite gluposti.i dakazvate koq kola e nai hubava.

BAT_J
Не съм съгласен, че S- класата изостава от новата 7-ца. С новия модел БМВ просто се доближиха и изравниха с Мерцедес в някой области. Съвсем обективно мога да кажа че двата модела никога до сега не са били толкова изравнени като технология и технически характериситки, но за превъзходство на единия над другия е трудно да се говори, да не забравяме че Мерцедес скоро направи фейслифт на топ-модела. Както всички останали и аз очаквам новото А8 да поднесе изненада и да се превърне в лидер в класа. Лично според мен дори настоящото А8 е по-красиво от настоящите предложения на Мерцедес и БМВ.

Моля ви се
След като сте неграмотни не пишете коментари!!! Беемве и Мерцедес ползват еднакви компоненти от това само ауди ще се възползва. Освен това разполагат и с повече ресурс за развитие, все пак зад гърба им са фолцваген

vladimir marinov umurski
a we mom4eta bmw ve4e e n1 mercedes izostava zna4itelno prosto novata sedmica e dosta po dobra ot S-kata a i audi snovoto a8 se doblijava plutno do mercedes a za6to i da ne go izmesti

към Baro
Съгласен съм с теб, че мерцедесът е еталон, но никога не се знае конкуренцията какво ще извади. Аз съм фен на мерцедес, но това не ми пречи да оценям нещата обективно. В теста между новото 750 и S500-класата, бавареца печели за 1 ви път, колкото и да ми е криво го признавам. С общите компоненти също мерцедес си вкарва автогол, пък и не се знае какво чудовище ще искарат и ауди тази година. Така че за моя жалост ауди може да измести мерцедес.

Baro
Каквото и да направят Ауди и БМВ в този клас победителят и еталона е един-Мерцедес S-klas.

kъм любо
Това се прави да се намалят разходите, на двете марки. Ауди имат мощната подкрепа на wv и не се нуждаят от общи компоненти

lubo
а било световна криза...

Съгласен съм, че S600 и S65 AM
Въпросът е че ауди остава най-голямата реална алтернатива, докато баварците и щутгарците все повече ще си приличат. Прочети статията "Daimler и BMW планират размяна на акции", не съм казал еднакви двигатели, а общи компоненти и технологии. Което означава, баварците могат да копират което им харесва и да го ползват същото е и за мерц.

BAT_J
S600 и S65 AMG ще продължат да бъдат топ-лимузините в класа си независимо какво ще извадят BMW и Audi. Не случайно Мерцедесите имат и по висока цена ..просто са една класа над другите да не говорим за много по-голямата им остатъчна стойност при препродажба и за технологическото им предимство. Само ако може да ми кажеш къде си чел това че Мерцедес и БМВ ще използват общи платформи и двигатели, че ми е интересно и аз да го прочета.

разбира се, че съм прав
Само ще кажа още, че в бъдеще мерцедес и bmw ще ползват еднакви компоненти. Казват, че от тази сделка ще изгуби bmw, защото мерцедес е използвал и крайслер по-същия начин. Но има и друга страна bmw ще получи достъп до технологиите на супер шаситата на мерцедес. С две думи в бъдеще двете марки все повече ще си приличат. Нито феновете на бенц, нито баварските фенове са щастливи, но така ще борят кризата и почитателите на марките трябва да преглътнат

десо
прав си

тежка битка се очертава
Досега кралете на пътя бяха S600 и S65 AMG не само защото са еталон за лукс но и заради мощните 12 цилинрови двигатели съответно с 517 коня и 830 нютон метра и 612 коня и 1000 нютончета. Да не забравяме, че скоро ще ги модернизират. Новата седма серия е хвърлила ръкавицата, новото поколение е много по-добро от предишните. Да не забравим, че тази година излиза и новото А8, което пак ще бъде изцяло алуминиево, ще има 12 цилиндров дизел с 500 коня и 1000 нютона и много по-евтина цена от конкурентите.

comments powered by Disqus