Новата седма серия на BMW наложи по-високи стандарти във високия клас. Луксът и динамиката при шофиране достигат невиждани нива при BMW 760i и BMW 760Li. Двете модификации, които заемат най-високо място в портфолиото на компанията, въвеждат нови технологични достижения в луксозния сегмент.
Сърцето на тези автомобили е техният двигател. 12-цилиндровият V-образен агрегат е съвършено нова разработка на BMW. С лекота той развива мощност от 400 кВт (544 к. с.) при 5000 об./мин и достига максимален въртящ момент от 750 Нм още при 1500 оборота.Техническите характеристики на двигателя са върхови във всеки един аспект. 6.0-литровият алуминиев V12 e реализиран на базата на TwinPower Turbo технологията, въведена за първи път при 12-цилиндров двигател. High Precision Injection системата отговаря за прецизното впръскване на горивото, а двойният VANOS - за икономичната работа на агрегата. В съчетание с новата осемстепенна автоматична трансмисия, 12-цилиндровият агрегат е не само най-усъвършенстваният в класа си, но и разполага с най-добри динамични показатели.
Благодарение на всички тези технологии BMW 760i и 760Li достигат висок стандарт за динамично поведение и ефективност. Упражнението от 0-100 км/ч се изпълнява само за 4,6 секунди, а средният разход на гориво в смесен тестови цикъл е 12,9 литра за 100 км пробег (760i).
Разходът на гориво при седма серия е съобразен със строгите изисквания на стандарта Euro 5, като резултатът е повече мощ и динамика, постигнати при значително намален разход – приблизително 4,5% по-малко от предходния модел.
С отличните характеристики на силовия агрегат, чудесните динамика, комфорт и стил BMW 760i и 760Li (удължено с 14 см междуосие), за пореден път затвърждават водещата позиция на BMW Group в луксозния сегмент.
И двете модификации се предлагат оборудвани стандартно с функцията Dynamic Driving Control, при която амортисьорите, динамиката на превключване на предавките, педалът на газта и програмата за управление се настройват от бутон, разположен в централната конзола. Стандартни са също Sevotronic и BMW Dynamic Drive Anti-roll Stability System.
Наличните системи за подпомагане на водача включват: предупреждение за напускане и смяна на платното, вкл. индикатор за ограничаване на скоростта, активен круиз контрол с функция старт-стоп, Head-Up дисплей, асистент за дълги светлини, нощно виждане с възможност за идентифициране на пешеходци, Side View – за странично виждане, камера за движение на заден ход и др.
icak _8
zna4i vsi4ki tuk ste mnogo bosi po otno6enie na kolite za6toto tezi koli za koito govorite ste gi vijdali samo na kartinka i zanapred 6te gi vijdate samo tam zatova ne iskam da govorite gluposti.i dakazvate koq kola e nai hubava.
BAT_J
Не съм съгласен, че S- класата изостава от новата 7-ца. С новия модел БМВ просто се доближиха и изравниха с Мерцедес в някой области. Съвсем обективно мога да кажа че двата модела никога до сега не са били толкова изравнени като технология и технически характериситки, но за превъзходство на единия над другия е трудно да се говори, да не забравяме че Мерцедес скоро направи фейслифт на топ-модела. Както всички останали и аз очаквам новото А8 да поднесе изненада и да се превърне в лидер в класа. Лично според мен дори настоящото А8 е по-красиво от настоящите предложения на Мерцедес и БМВ.
Моля ви се
След като сте неграмотни не пишете коментари!!! Беемве и Мерцедес ползват еднакви компоненти от това само ауди ще се възползва. Освен това разполагат и с повече ресурс за развитие, все пак зад гърба им са фолцваген
vladimir marinov umurski
a we mom4eta bmw ve4e e n1 mercedes izostava zna4itelno prosto novata sedmica e dosta po dobra ot S-kata a i audi snovoto a8 se doblijava plutno do mercedes a za6to i da ne go izmesti
към Baro
Съгласен съм с теб, че мерцедесът е еталон, но никога не се знае конкуренцията какво ще извади. Аз съм фен на мерцедес, но това не ми пречи да оценям нещата обективно. В теста между новото 750 и S500-класата, бавареца печели за 1 ви път, колкото и да ми е криво го признавам. С общите компоненти също мерцедес си вкарва автогол, пък и не се знае какво чудовище ще искарат и ауди тази година. Така че за моя жалост ауди може да измести мерцедес.
Baro
Каквото и да направят Ауди и БМВ в този клас победителят и еталона е един-Мерцедес S-klas.
kъм любо
Това се прави да се намалят разходите, на двете марки. Ауди имат мощната подкрепа на wv и не се нуждаят от общи компоненти
lubo
а било световна криза...
Съгласен съм, че S600 и S65 AM
Въпросът е че ауди остава най-голямата реална алтернатива, докато баварците и щутгарците все повече ще си приличат. Прочети статията "Daimler и BMW планират размяна на акции", не съм казал еднакви двигатели, а общи компоненти и технологии. Което означава, баварците могат да копират което им харесва и да го ползват същото е и за мерц.
BAT_J
S600 и S65 AMG ще продължат да бъдат топ-лимузините в класа си независимо какво ще извадят BMW и Audi. Не случайно Мерцедесите имат и по висока цена ..просто са една класа над другите да не говорим за много по-голямата им остатъчна стойност при препродажба и за технологическото им предимство. Само ако може да ми кажеш къде си чел това че Мерцедес и БМВ ще използват общи платформи и двигатели, че ми е интересно и аз да го прочета.
разбира се, че съм прав
Само ще кажа още, че в бъдеще мерцедес и bmw ще ползват еднакви компоненти. Казват, че от тази сделка ще изгуби bmw, защото мерцедес е използвал и крайслер по-същия начин. Но има и друга страна bmw ще получи достъп до технологиите на супер шаситата на мерцедес. С две думи в бъдеще двете марки все повече ще си приличат. Нито феновете на бенц, нито баварските фенове са щастливи, но така ще борят кризата и почитателите на марките трябва да преглътнат
десо
прав си
тежка битка се очертава
Досега кралете на пътя бяха S600 и S65 AMG не само защото са еталон за лукс но и заради мощните 12 цилинрови двигатели съответно с 517 коня и 830 нютон метра и 612 коня и 1000 нютончета. Да не забравяме, че скоро ще ги модернизират. Новата седма серия е хвърлила ръкавицата, новото поколение е много по-добро от предишните. Да не забравим, че тази година излиза и новото А8, което пак ще бъде изцяло алуминиево, ще има 12 цилиндров дизел с 500 коня и 1000 нютона и много по-евтина цена от конкурентите.