Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова автоматична трансмисия за Ford EcoBoost Hybrid

17.02.2021 14:09
Нова автоматична трансмисия за Ford EcoBoost Hybrid

Puma EcoBoost Hybrid вече е наличен със седемстепенна автоматична скоростна кутия

Ford представя опция за нова 7-степенна автоматична скоростна кутия за електрифицираните EcoBoost Hybrid автомобили. Тя за първи път ще позволи на водачите, които предпочитат автоматични скорости, да намалят емисиите си на CO2 и да спестят пари, използвайки 48-волтовата мека хибридна технология на Ford.

Предлагана за 1,0-литровия EcoBoost Hybrid на Puma и Fiesta, седемстепенната автоматична скоростна кутия може да направи шофирането по-малко уморително – особено при градско шофиране и в условията на често спиране и потегляне. В допълнение, бързите, безпроблемни превключвания на предавките допълват електрически усилената производителност на хибридния задвижващ механизъм, за да подобрят допълнително удоволствието от шофирането.

Технологията EcoBoost Hybrid на Ford използва задвижван от ремък интегриран стартер / генератор (BISG), за да възстанови енергията, която обикновено се губи по време на спиране и паркиране, зареждайки 48-волтова литиево-йонна батерия. Интегрираният стартер / генератор (BISG) действа и като задвижващ механизъм, взаимодействайки си с двигателя, за да осигури помощ при въртящия момент, която може да подобри горивната ефективност или производителност, в зависимост от стила на шофиране.

Добавяне на въртящ момент

Допълването на въртящия момент използва интегрирания стартер / генератор (BISG), за да увеличи общия въртящ момент, наличен от задвижването, с до 20 Нм, за по-отзивчиво ускорение в предавката.

Заместване на въртящия момент

Намалявайки необходимото количество работа, необходима за по-добра горивна ефективност  на двигателя, допълнителният въртящ момент използва интегрирания стартер / генератор (BISG), за да осигури още до 24 Нм. Седемстепенната автоматична скоростна кутия за EcoBoost Hybrid е особено подходяща за градско шофиране, където честото спиране и потегляне позволява редовно улавяне и повторно разгръщане на енергия.

Превключване към автоматик

Комбинирането на трансмисията с двоен съединител с хибридна задвижваща система  носи на клиента предимствата и на двете технологии. Също така, новата скоростна кутия увеличава възможностите за избор на хибридни решения, пестящи гориво, за хората, които искат автоматични скорости.

Привлекателност на автоматика

• Архитектурата с двоен съединител на седемстепенната автоматична скоростна кутия осигурява безпроблемно ускорение с плавна смяна на предавките

• Автоматичните скоростни кутии могат да бъдат особено полезни за водачи с ограничена подвижност

• Работата с два педала изисква значително по-малко усилие от водача, особено при градски сценарии за шофиране

Електрифицирана гама

Подобрена технология за помощ на водача

Седемстепенната автоматична скоростна кутия за първи път дава възможност за допълнителна технология в комбинация с ефективността на EcoBoost Hybrid:

• Функция Stop & Go за адаптивен круиз контрол 2, която може изцяло да спре автомобила в трафик с често спиране и потегляне или да не се задейства, ако продължителността на спиране е по-малка от 3 секунди

• Дистанционно стартиране, чрез приложението FordPass 3

Цитат

„Добавянето на нови възможности с нашата 7-степенна автоматична скоростна кутия за EcoBoost Hybrid е още една стъпка в мисията ни да направим електрификацията достъпна за всички наши клиенти.“ Роланд де Вард, Генерален мениджър леки автомобили, Ford Европа

__________________________________

1. Fiesta 1.0-литров EcoBoost Hybrid 125 к.с. със седемстепенна автоматична трансмисия има прогнозни CO2 емисии от 118-128 г/км и очаквана горивна ефективност от 5,2-5,6 л / 100 км по WLTP, при стандартна спецификация на гумите.

Puma 1.0-литров EcoBoost Hybrid 125 к.с. със седемстепенна автоматична трансмисия има прогнозни CO2 емисии от 129-131 г/км и очаквана горивна ефективност от 5.7-5.8 л / 100 км по WLTP, при стандартна спецификация на гумите.

Puma 1.0-литров EcoBoost Hybrid 155 к.с. със седемстепенна автоматична има прогнозни CO2 емисии от 131-134 g / km и очаквана горивна ефективност от 5.8-5.9 l / 100 км по WLTP, при стандартна спецификация на гумите.

Официалните хомологирани данни за горивна ефективност и емисиите на CO2 ще бъдат публикувани непосредствено преди датата на пускане в продажба. Декларираните консумации на гориво / енергия, емисии на CO2 и електрически обхват се определят в съответствие с техническите изисквания и спецификации на последно изменените Европейски регламенти (EU) 715/2007 и (EU) 2017/1151. Приложените стандартни процедури за тестване позволяват сравнение между различните типове превозни средства и различните производители.

2. Функциите за подпомагане на водача допълват и не заместват вниманието, преценката и необходимостта от съсредоточено управление на превозното средство от страна на водача.

3. В региони, където това е разрешено от закона.

Коментари
comments powered by Disqus