Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова промяна в теста за подвижност на пода за Гран при на Испания

25.04.2007 10:04

FIA отново ще коригира тестовете за огъване на пода на болидите във Формула 1, тъй като има опасения, че някои от отборите все още се опитват да заобиколят регулациите.

Международната автомобилна асоциация промени за първи път тестовата процедура, след като McLaren отправи запитване за възможността в конструкцията на болида да бъдат използвани компоненти, които позволяват на пода да се огъва при движение и резултират в по-добра скорост на правите и по-голяма стабилност при влизане в завой. Причина за интереса от страна на “Сребърните стрели” бе предположението, че по време на Гран при на Австралия отборът на Ferrari е използвал подобна технология, която е гарантирала превъзходството на F2007.

Новата процедура, която влезе в сила от Гран при на Малайзия, трябваше да сложи край на спекулациите в тази насока, но обстойното проучване от страна  на FIA сочи, че някои от отборите все още се опитват да заобиколят правилата. В резултат проверката за огъване на пода на болида отново ще бъде променена, за да бъдат неутрализирани всички опити за използване на подвижни аеродинамични компоненти.

За старта в Испания тестовата процедура ще разчита на натиск от 2000 нютона (четирикратно увеличение), като правилото за отстраняване на всички компоненти, които се намират между монотуба и шасито остава. В допълнение FIA ще проверява върху равнина дали спорната конструкция е плоска и твърда при свалена предпазна дъска на пода. Специално внимание ще се обръща и на участъците, където автомобилът се позиционира върху платформата за проверка.

Международната автомобилна асоциация е скептично настроена относно аргументите на отборите, че използването на специфичните устройства е провокирано от нуждата да се избегнат повредите на пода при удар с бордюрите на пистата.

Техническият делегат на FIA Чарли Уайтънинг е изпратил писмено уведомление към всички тимове за новата тестова процедура и съображенията, относно прилагането й.
Коментари
comments powered by Disqus