Резултатите се дължат главно на успеха на второто поколение на кросоувъра XC60
За пета поредна година Volvo Cars отбелязва силен ръст на продажбите си, достигайки 18 349 регистрации, което е най-доброто представяне от 1987 г. насам.
За пръв път в историята си скандинавският производител получи във Франция почти 20 000 поръчки през годината (+ 17% в сравнение с 2017 г.) и приключи годината с повече от 18 800 доставки. В премиум сегмента Volvo вече държи 8,91% от френския пазар.
Рекордните резултати се дължат главно на успеха на второто поколение на кросоувъра XC60 (5 681 нови регистрации) и новия XC40, от който са продадени 4390 автомобила през 2018 г.
"През 2018 г. Volvo Car France ще надхвърли 20 000 нови регистрациии и е на път да изпълни целта си за средносрочни регистрации", каза Ив Паские-Девин, президент на Volvo Car France. „Оценихме напредъка, стартирал с 11 000 нови продажби през 2013 във Франция, за да отчетем 18 000 нови регистрации днес. Кросоувърите на марката - XC60 и XC40, които имаха първата си пълна година на продажби, играят важна роля в това постижение.
Резултатите, постигнати от Volvo Cars във Франция, следват тенденцията на тези, показани от марката в международен план: Volvo може да се похвали с ръст на продажбите с + 12.4% в сравнение с 2017 г. в края 2018, с 642 253 продадени автомобила (в сравнение с 571 577 единици през 2017 г.).