Пъргав, здрав, просторен, с изцяло електрически двигател и пробег от 230 км по цикъл WLTP
- Остават само два дни. Пролетта идва със Spring
- Тази пролет Dacia излиза на улицата, за да отпразнува пристигането на Spring, електрическата революция за всички
- Електрическата мобилност вече не е нишов продукт благодарение на най-бюджетния електромобил на европейския пазар, „достъпен за всички“
- Предварителните поръчки на Dacia Spring стартират на 20 март, първа пролет
Пъргав, здрав, просторен, с изцяло електрически двигател и пробег от 230 км по цикъл WLTP (305 км по цикъл WLTP City), Dacia Spring въвежда нова ера, в която електрическата мобилност е достъпна за всички. Това е най-достъпният електромобил на европейския пазар.
За да отпразнува тази революция, DACIA се възползва от първия пролетен ден, за да стартира предварителни поръчки на модела, но също така и:
-Да излезе на пътя с група улични художници, за да разпространи новината, че #SpringIsComing
-Да започне забавна и цветна рекламна кампания, разкриваща електрическата мобилност за всички.
Достъпна за всички
Комбинирайки забавното със значимото, Dacia и Publicis Conseil лансират цветна рекламна кампания, напомняща философията на марката да промотира само най-същественото в автомобилите и да ги направи достъпни за всички.
Заснет в Мадрид от Джеймс Ф. Котън на фона на „Mad World“ кавъра на Noëm, клипът представя два паралелни свята, един до друг, неосъдителни един към друг: един ултра-ексклузивен и друг - приобщаващ с Dacia.
Слоганът на кампанията е „НОВАТА DACIA SPRING. 100% електрическа. Достъпна за всички", защото някои неща трябва да бъдат универсално достъпни, включително електрическите автомобили.
Рекламната кампания отново променя правилата и позиционира Dacia като марка, която разтърсва автомобилната индустрия, марка, която предоставя най-важното.
Клипът ще бъде официално представен на 20 март.
#SpringIsComing. Електрическата революция предстои!
Dacia се отправя на обиколка в няколко големи европейски града, за да завладее улиците, като част от събитието #SpringIsComing. Тъй като всички големи промени идват от улицата, Dacia си партнира със социално-ангажирани улични артисти, за да даде гласност на мобилността. Електрическа мобилност, която най-накрая е достъпна за всички, благодарение на Dacia Spring.
Dacia ще представи оригиналните творби на петима вдъхновяващи улични художници, украсили улиците на Париж, Мадрид, Милано и Букурещ.
На 20 март на социалните мрежи на Dacia широката публика ще може да се запознае с вдъхновяващите творби на талантливи художници, всички известни със своя ангажимент за популяризиране на изкуството без ограничения: Уилям Роден (Париж), Media ODV (Мадрид), Никола Канаречи (Милано) и Sweet Damage Crew (Букурещ).
През следващите седмици жителите на Париж, Мадрид, Милано и Берлин могат да намерят един от 150-те „ маркера“, изпъстрили родните им градове. Всеки маркер хвърля светлина върху някоя от основните характеристики на новата Dacia Spring. Сканирайки QR кода направо от настилката, пешеходците ще получат пълен преглед на най-достъпния електромобил в Европа.
Очаквайте повече информация на 20 март.