Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новата Mazda MX-5: Хибрид или електромобил

03.12.2019 14:29
Новата Mazda MX-5: Хибрид или електромобил

Производителят проучва възможността за електрификация на новото поколение на MX-5

Представители на японския автомобилен производител подчертават, че ключовата задача в тяхната работа над модела остава да поддържат ниска маса на автомобила. В същото време по-строгите екологични изисквания могат да принудят или да оборудват автомобила с хибридна задвижваща система, или да го превърнат в пълноценен електромобил. Все още не е взето окончателно решение.

Известно е, че спортният автомобил Mazda MX-5 се произвежда от 1989 г. и е най-популярният двуместен спортен автомобил в света, попаднал в Книгата на рекордите на Гинес. Настоящото поколение на роудстъра е на конвейера от 2014 г.

Коментари
comments powered by Disqus