Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нови изображения на SCG 008 Baja Dakar

02.03.2021 14:48

Автомобилът, представен за първи път преди почти година, получи значително развитие

Сред многото проекти, над които Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) работи в момента, е SCG 008 Baja Dakar Buggy с висока проходимост, като производителят току-що разкри най-новите му изображения.

В момента структурата на Джеймс Гликенхаус работи с пълен капацитет. Между разработката на SCG 004C и тази на хиперавтомобила SCG 007 LMH, предназначена съответно за 24-те часа на Нюрбургринг (004C), и Световното първенство за издръжливост и 24-те часа на Льо Ман (SCG 007 LMH), SCG не стои с кръстосани и намира време да усъвършенства паралелно проекта SCG 008 Baja Dakar Buggy.

Този автомобил, представен за първи път преди почти година, оттогава получи значително развитие по отношение на дизайна и днес се представя с повдигнато шаси, кацнало върху джанти с голям диаметър, оборудвани с офроуд гуми, каросерия, чиито форми напомнят на тези на SCG 004, предназначен за пистата, оборудван с аеродинамични допълнения и допълнителна светлинна лента, или дори пилотска кабина с централно положение на шофиране и осигурен с предпазна клетка .

Под тази каросерия може да се разположи водороден двигател като този на борда на SCG 010 Zero, преработената версия на SCG Boot, задвижвана от 6,2-литров V8 двигател, който производителят предлага на пазара в различни версии (две и четири врати). и което вече се отличи в състезанието Baja 1000. Събитие, в което SCG 010 Zero може сам да участва през 2023 г.

Коментари
comments powered by Disqus