Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нови критики относно колата за сигурност

30.04.2008 09:04

Настоящите правила относно автомобила за сигурност са „наистина несправедливи”, заяви тестовият пилот на BMW Sauber Кристиан Клийн.

Още след старта в Австралия, където колата за сигурност неколкократно излиза на пистата, отборите и пилотите изразиха недоволството си от факта, че затварянето на питлейна неправомерно ощетява част от състезателите. 25-годишният австриец категорично споделя това мнение. „Когато горивото ти свърши, си принуден да влезеш в бокса”, обяснява Клийн за Credit Suisse. „Трябва да избираш дали да останеш на пистата без гориво или да понесеш наказанието с принудително влизане в бокса.”

Именно поради тази причина съотборникът на Клийн Ник Хайдфелд загуби мястото си в зоната на точките миналия уикенд на „Каталуня”. Колата за сигурност излезе на пистата заради катастрофата на Ковалайнен, но Хайдфелд нямаше друг избор освен да посети бокса. Впоследствие рейс-контролът му наложи наказание с принудително влизане в пита, което от пето място го остави на девето.

Настоящите регулации по отношение автомобила за сигурност, които влязоха в сила през 2007 година, целят да се намали в максимална степен риска от нови инциденти. Затварянето на питлейна на практика обезсмисля стратегията пилотите да бързат да посетят бокса преди колоната да се формира, което в миналото увеличаваше вместо да намалява опасността от нови катастрофи.

След Гран при на Австралия в началото на сезона пилотите гласно изразиха недоволството си относно този елемент от правилника. Появиха се и първите предложения за промяната му, като една от изложените концепции гласеше състезателите да бъдат санкционирани при положение, че надхвърлят определена скорост, когато колата за сигурност е на пистата.

Проблемът ще бъде обсъждан при следващата среща на Спортната група към Формула 1, но тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали не вярва да има изменения в правилата поне до края на сезона.

„Трябва да гледаме трезво на нещата и да преценим коя е най-добрата опция за всички страни преди да правим каквито и да е промени. Най-лошото нещо във Формула 1 е да коригираш на момента правилата и след това да установиш, че нещата са станали още по-зле. Мисли десет пъти, преди да направиш нещо такова”, допълва Доменикали.

Коментари
comments powered by Disqus