Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нови правила за MotoGP

19.12.2007 11:12

Ръководният орган на мотоциклетния спорт одобри няколко ключови промени в правилата на MotoGP, които целят ограничаване на тенденцията за покачване на разходите в спорта.

Производителите на мотоциклети и гуми, въвлечени в спорта, искат да се предпазят от рязкото увеличаване на финансовите изисквания, което съпътства MotoGP през последните години. Поради тази причина Гран при комисията одобри две ключови промени в правилата, които трябва да овладеят ситуацията.

Първото е, че са въведени нови изисквания по отношение на тестовете. На производителите на гуми се налага лимит в километрите за подготовка преди състезание. Преди те имаха право да изпробват качествата на своите продукти на писта без ограничение, но с класическите версии на мотоциклетите, а не с модифицираните за стартовете от MotoGP машини. След промените в регулациите тестовете ще се провеждат само на една предварително посочена писта за период от четири дни, като в тях няма да участват номинираните за стартове от веригата Гран при пилоти. В допълнение производителите на гуми имат право на два допълнителни дни за всяка нова писта или по един за съоръжение, чиято настилка е подменена.

Според ръководния орган в мотоциклетната надпревара по този начин компаниите ще имат възможност да подготвят по-оптимално добър начин регистъра гуми за състезателния уикенд и няма да им се налага да носят за всяко едно състезание широк диапазон от продукти.

Вторият ключов аспект в новите правила е забраната върху развойната дейност по овалните бутала, което на теория трябва да провокира сериозно редуциране на разходите.

След наложените промени в регулациите, когато пилот посети бокса по време на състезание, автоматично следва отпадане. Уточняват се и правилата относно измерването на височината на седалката на мотоциклетите, след като преди старта за Голямата награда на Турция Ducati поиска изясняване на начина на интерпретация на регулациите в тази насока.

„Седалката трябва да има максимална височина на вертикалната (или почти вертикалната) секция не по-малка от 150 мм спрямо позицията на водача. Измерванията ще се правят при ъгъл от 90 градуса спрямо равнината, която оформя равната повърхност на седалката в зоната на мястото на водача, без да се отчитат използваните подложки или калъфи. Камери или антени, инсталирани върху седалката на мотоциклета, няма да бъдат включвани в тези измервания“, гласи извадка от официалния документ.

Коментари
comments powered by Disqus