Следващото поколение Superb ще има по-дълго междуосие в сравнение с новия Volkswagen Passat
Бъдещите модели на Skoda ще съхранят репутацията на марката за практичност, като ще предлага повече вътрешно и багажно пространство в сравнение с конкурентите.
Д-р Франк Велш, член на борда на Skoda за техническо развитие, сподели пред Autocar, че новата Fabia и други бъдещи модели на марката ще запазят ценностите като простор на разумна цена.
Велш каза още, че следващото поколение Superb , който сега е под 5 метра, ще има по-дълго междуосие в сравнение с новия Volkswagen Passat. Новият Superb ще бъде представен след по-малко от шест месеца, разкри мениджърът.
Новата Fabia е част от трайна тенденция, като предлага водещо в класа си багажно пространство, при положение , че е дълъг само 4 метра. Rapid е дълъг 4,3 метра, а Octavia - 4,6 м, така ще видите как Superb ще се окаже в най-горната част на диапазона, допълни Велш.
Той намекна и това, че замяната на днешния Yeti, който е дълъг 4,2, вероятно ще бъде удължен с около 10 см за подобряване на комфорта на пътниците отзад и увеличаване на багажното пространство. Велш обаче не потвърди плановете за предстоящ голям SUV на Skoda, който най-вероятно ще бъде базиран на същата моделна платформа MQB на VW като при следващия Superb.
„Преминаването към използване на архитектурата MQB не ограничава Skoda, изтъкна Велш. Тя ни позволява по-голяма гъвкавост при изграждане на конкретни модели. Но ако искаме да сме силна марка [в рамките на VW Group] не можем просто да използваме едни и същи платформи. Трябва да се придържаме към нашата собствена философия и да служим на нашите клиенти”. Той добави, че диференциацията ще бъде продължена и при моделите на Skoda, продавани в Китай.
В Европа автомобилите тип комби осигуряват значителна част от обема на продажбите на Skoda. Във Великобритания продажбите на актуалния Superb са разделени 50/50 между комбито и седана, а съотношението при Octavia е 55/45 между хечбека и комбито.
Велш потвърди, че новата Fabia няма да има версия vRS версия на новата Фабия поради рентабилността притеснения. Въпреки че предишната Fabia VRS продава добре във Великобритания, той не е направил същото въздействие в останалата част на Европа.