Откритият вариант на модела с удължена задна част получава различни варианти за ъпгрейд
Novitec адаптира програмата си за тунинг на McLaren 765LT към откритата версия на модела. С 855 к.с. са възможни повече от 330 км/ч.
Със 765LT фирмата McLaren пусна версия на 720S с дълга „опашка“. Малко по-ексклузивен е откритият вариант Spider с прибиращ се твърд карбонов покрив, произведен в само 765 бройки. Ако притежавате една от тях и искате да я персонализирате още повече, можете да отидете до фирмата за тунинг Novitec в Щетен. Тя дава на британеца повече мощност, повече звук и нов външен вид с нови джанти и карбонови елементи.
90 к.с. за V8 мотора, чисто злато за ауспуха
За четирилитровия битурбо V8 мотор Novitec предлага модифициран контролен блок за двигателя, който повишават мощността на четири степени. Софтуерните мерки могат да бъдат допълнени от променена изпускателна система. В най-високата степен на усилване осемцилиндровият двигател увеличава мощността си с 90 к.с., а максималният въртящ момент нараства с 98 Нм. Така с 855 к.с. и 898 Нм откритият двуместен модел спринтира от нула до 100 км/ч за 2,5 секунди, а максималната скорост нараства до над 330 км/ч.
Ако сте доволни от серийните 765 к.с., но искате повече звук, Novitec може да инсталира и без софтуерен пакет високоефективна изпускателна система, покрита с чисто злато за термоизолация. По желание изпускателният тракт може да бъде направен и от високотехнологичния, използван във Формула 1 материал инконел и да бъде комбиниран със спортни катализатори. За да може спортният ауспух да изпъкне сред тълпата и визуално, се предлага пакет с четири 90-милиметрови крайни тръби, които могат да се поръчат в различни версии, със или без карбонови бленди, както и с покритие от чисто злато.
Повече карбон за по-състезателен вид
Визия с още по-състезателна ориентация носи ъпгрейдът от видим карбон, който включва вложки за предните фарове и нов преден капак. Novitec усъвършенства страничните секции с видими карбонови облицовки за праговете и оформени по нов начин отвори за въздух.
Кованите джанти от американския производител Vossen с различните си диаметри от 20 цола отпред и 21 цола отзад подсилват клиновидната форма на 765LT. Джантите в дизайн със седем двойни спици и централно заключване са с гуми 255/30 отпред и 325/25 отзад. Промените в окачването включват и по-къси спортни пружини, които свалят каросерията на Spider с 20 милиметра.
На стремежа за персонализиране на интериора от Novitec отговарят с кожа и алкантара, които могат да бъдат обработени в практически неограничено разнообразие от цветове и различни варианти на дизайн.
Текст: Ули Бауман
Снимки: Novitec