Мощността двигателя на спортния автомобил е увеличена от 670 к.с. до 772 к.с.
Аристократичният тунинг специалист на Ferrari - Novitec не се задоволява със серийните 670 к.с. на Ferrari 488, а натегна до краен предел гайката на мощността на спортния автомобил до 772 к.с. За по-впечатляващи форми и оптимизиране на аеродинамиката отговарят новите карбонови елементи.
Повечето жени се стремят към тънка снага. В автомобилостроенето на спортни автомобили е коренно различно. Тенденцията е към едромащабните форми. При всяка смяна на модела бързите коли порастват толкова много, като че ли никога повече няма да могат да се поберат на нормалните републикански пътища. Повечето тунери това изобщо не ги интересува и вместо да намаляват размерите, те все повече ги уголемяват.
Променена визия и притискателна сила
Последното творение на Novitec е напомпаното Ferrari 488. Спортният автомобил от Маранело вече се перчи със серийни мерки на широчина от 1952 мм. С новите карбонови елементи тунинг специалистът е увеличил 488 с още 14 см и достига обща широчина от 2092 мм. С това шофьорите трябва да са нащрек и много да внимават при разминаване, защото съществува реална опасност спортният автомобил да бъде надраскан. Разбира се, предният мост на спортиста е пораснал с цели 7 сантиметра, с което Novitec уголеми талията на Ferrari 488.
Впечатляващите калници и страничните прагове грабват окото от пръв поглед. Novitec обаче не работи само в посока мащабност, той съобразява и окачването, след което италианецът се перчи с прецизирана аеродинамика. Ferrari 488 носи отпред познатата муцуна, а отзад окото грабват по-големият дифузор и крилото.
Novitec извежда горещия въздух от спирачките през три хриле в горната част на предните калниците. Задните калници завършват с три вертикални процепа за изходящ въздух. Страничните прагове достигат до отвор, в който струи входящ въздух за задните спирачки. Всички промени имат за цел да генерират по-голяма притискателна сила.
Единадесет е числото на Novitec N-Largo Ferrari 488 GTB & Spider
За по-доброто охлаждане на V8 Biturbo тунерът увеличава потока на входящия въздух в горната част на задния калник. Вдлъбнатината е толкова огромна, като че ли 488 складира кислород в задната си част. Novitec ескалира двигателя с два управляващи модула (Plug & Play), след което настройва електрониката на двигателя и графиката на запалване. Модулите променят впръскването, запалването и модифицират управлението на компресора.
Novitec принуждава битурбо двигателя V8 да генерира 772 к.с. и 892 Нм, което прави увеличение от 102 к.с. и 132 Нм. Шофьорът може допълнително да увеличи кончетата от Manettino на волана. В пряк дуел с поредния сериен Ferrari допълнителната мощност има и сюрпризиращ момент. Визията на Novitec N-Largo Ferrari 488 сама по себе си говори за особено мощното возило. Тунингованият спортен автомобил се изстрелва само за 2,8 вместо за 3,0 секунди до разрешената по републиканските пътища скорост. Топ скоростта е 342 км/ч.
Благодарение на специалните спортни пружини специалистът смъква каросерията с 35 мм. Хидравлично управлявана система вдига носа на Ferrari, екстра кантове за бордюрите. В специално широките калници, отпред се търкалят 21-цолови ковани джанти, а отзад са 22 цола.
Novitec ограничи бройките, така от 488 GTB и 488 Spider на сцената на спортните возила ще стъпят само 11 тунинговани копия.