Целият аеродинамичен бодикит е изработен от въглеродни влакна и е тестван в тунел
Немските специалисти от дизайнерското студио Novitec Rosso поеха в ръцете си купето Ferrari 488 GTB и нейната открита версия Ferrari 488 Spider. Турбо моторът V8 3.9 (670 к.с. и 760 Нм) получи нов блок за управление на два модула и моделите се сдобиха с променена спортна изпускателна система. Благодарение на това мощността е увеличена с 86 мощност и 132 Нм. И крайният резултат е 756 к.с. и 892 Нм. Автомобилите с две врати ускоряват сега до 100 км/ч за 0,2 секунди по-бързо (за 2,8 сек ), а максималната скорост е скочила до 342 км/ ч (при 325-330 преди).
Фамилията Ferrari 488, която смени суперавтомобила 458 Italia, е съвсем млада: купето се появи през февруари, а роудстърът - през юли миналата година.
Целият аеродинамичен бодикит е изработен от въглеродни влакна и е тестван в аеродинамичен тунел. Карбон е използван в целия интериор, заедно с кожа и Alcantara. Суперавтомобилите може да бъдат оборудвани с 21- или 22-инчови джанти.
В клипа виждаме само роудстъра. На купето може да се радваме на снимките. В края на видеото ясно се чува звукът на изпускателната система, която е изработена от неръждаема стомана или от лека топлоустойчива сплав Inconel (хром и никел).
Както твърдят добре запознати, тунерите са доработи и окачването на автомобилите. Сега с натискане на един бутон автомобилът може да бъде повдигнат до 40 мм, например, за да преодолее бордюр. При скорост над 80 км/ч колата се спуска автоматично. Информация за цените се получава само при поръчка . Тунинг студиото Novitec Rosso е доработило до момента 17 модела на Ferrari. Два от тях са напълно разпродадени.