Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Novitec Rosso Ferrari California T N-Largo: Мощен и мащабен

29.06.2015 10:31

Тунингованият роудстър спринтира от нула до 100 само за 3,2 секунди, максималната скорост е увеличена до 325 км/ч

Тунерът Novitec Rosso увеличи мощността на Ferrari California T. Алгойците са заложили на екстремен бодикит за каросерията на открития спортист.

Понякога дори и 11см са критични. В конкретния случай -Ferrari California N-Largo от палитрата на тунера Novitec Rosso със сигурност. Широкомащабният бодикит на Italo-Roadster увеличи широчината до 202 см. Това стана реалност благодарение на използването на карбон и в сътрудничество с Виторио Стросек, който още през 80-те години увеличи широчината на различни спортни автомобили.

Ferrari California T с екстремно тънка талия

Пакетът включва нови предни калници и разширени арки отзад, които още повече очертават много тънката талия на California T. Предните калници, заедно с монтираните отзад вентилационни отвори, които разширяват двуместния с общо 6 см, напълно заменят серийните части и правят място за ковани джанти с размер 9x21 цола обути в гуми 255/30. California T е увеличила размерите си в с 11 см. Уголемените арки на калниците напълно пасват към стандартната каросерия. Допълнителното пространство е запълнено с ковани джанти във формат 12x22 цола и гуми с размер 315/25.

Като свързващ елемент между разширените арки на калниците служат новите странични прагове с хриле за вентилиране. Коригирани са също предната и задна броня. Предницата краси сплитер, а отзад мощен дифузьор, както и четири накрайника на изпускателната система с висока мощност.

Ниско окачване, голяма мощност 

Впечатляващото изпълнение е с 35 мм по-ниско окачване. Лифт система на предната ос поема неравностите на пътната настилка.

Вече е известен, ъпгрейда на V8 битурбо. Новата система за управление на двигателя и изпускателната система вдига мощността на 668 к.с. и 871 Нм. Тунингованият роудстър спринтира от нула до 100 само за 3,2 секунди, максималната скорост е увеличена до 325 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus