Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

NOVITEC ROSSO RACE 606: В един друг свят

15.02.2011 12:50

В края на 2009 NOVITEC ROSSO показа програмата си за Ferrari California. По това време пакетът на немския тунер бе един от най-впечатляващите за модела, но новата му версия е далеч по-вдъхновяваща.

Започваме с бодикита. Той включва нови спойлери, дифузор, панел за отвора на предния капак, прагове, въздуховоди на калниците отпред, корпуси на огледалата, радиаторна решетка и още множество елементи, като всички те са изработени от карбон, оставен в естествения си цвят. Комбинацията с бялото лаково покритие подсилва допълнително ефекта им и прави NOVITEC ROSSO RACE 606 далеч по-стилен в сравнение с подобните проекти на останалите реномирани тунери.

В действителност обаче най-голямата промяна се крие под капака на California, тъй като 4,3-литровият V8 е получил не само нова изпускателна система, колектори, уголемени инжектори и препрограмиран блок за управление, а и механичен компресор, комбиниран с интеркулер с водно охлаждане.

Въздухът, който се подава към цилиндрите, е с налягане от 0,4 бара, но въпреки това максималната мощност на двигателя достига 606 к.с. при 7900 об./мин при 460 стандартни. Същевременно кривата на въртящия момент вече маркира своя пик от 603 Нм (485 в серийната версия) при 5500 об./мин. В резултат класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 3,8 секунди, а пределната скорост е 325 км/ч.

Програмата на NOVITEC ROSSO обаче не свършва до тук. Стандартните колела на California са заменени с трикомпонентните NF3 с размери 9Jx21 за предната ос и 11.5Jx22 за задната, „обути“ с гуми на Pirelli (255/30 ZR 21 и 315/25 ZR 22). Самите колела пък са облицовани с карбоново фолио, за да не контрастират с цялостния бодикит.

Настройките на окачването при заводския модел са коригирани, за да съответстват на новите нископрофилни гуми, като просветът е намален с 35 милиметра благодарение на спортните пружини. Немският тунер предлага и познатата от предишни негови продукти система, която повдига предната част на автомобила с 40 мм, когато пътната настилка го налага. При скорост над 80 км/ч или с повторното натискане на съответния бутон окачването автоматично се връща в първоначалната позиция.

От NOVITEC ROSSO предоставят на своите клиенти и серия от модификации за интериора, като например карбоновите панели на праговете и удължените планки на волана, отговорни за смяната на предавките.

Коментари
comments powered by Disqus