Той е лидер в сегмента А в Европа и е сред първите три от този сегмент в 16 страни
Той следва тенденциите, но никога не излиза от мода. Уникалността на Fiat 500 също така е и в тази особеност. Днес автомобилът се появява в нов дизайн и е по-автентичен и уместен отвсякога. След пролетното специално издание, представено на предишното автомобилно изложение в Женева, специалното издание на Fiat 500 Collezione, посветено на есента, се представя на света за предварителен преглед. Още веднъж новото специално издание на Fiat 500 празнува стила, дизайна, пословичната емблематичност и неподражаемата персоналност на този вечен символ на италианската елегантност и креативност, способни да стоплят дори най-хладните месеци на годината. Усещането за топлина идва от комбинацията от цветове, материали и детайли, които ще спечелят всеки, който иска да се открои с изискан усет и стил, и обича да изглежда готин и безкомпромисен. Това са модерни и „свързани“ клиенти, които се наслаждават на забавлението, културата и обстановката, предлагани от градовете.
Освен това рекламата "Новият 500 Collezione, дизайн на L'Uomo Vogue", създадена от „Лео Бърнет“ и разработена за старта в партньорство с водещото международно мъжко модно списание, бележи началото на нова глава в модата и събирането на две марки - Fiat 500 и L'Uomo Vogue, които правят история в съответните си области.
Това не е първият път, когато Fiat 500 се е влюбил в модата. Дизайнът му е вдъхновявал артисти и модни дизайнери, които са му придавали елегантни, ексклузивни и спортни интерпретации, създавайки запомнящи се специални издания и доказващи, че такава любима, вълнуваща и сюрпризираща кола може да събере съвсем различни творчески светове. Многобройните специални издания включват 500 by Diesel, което беше първото от дълга серия и бе пуснато точно преди десет години, 500C by Gucci през 2011 г., 500 Riva през 2016 г. и 500-60esimo и Anniversario, създадени за отбелязване на шестдесетия рожден ден на емблематичния Fiat. Чрез тези версии Fiat 500 преобърна с главата надолу традиционните пазарни правила, демонстрирайки как малката кола може да се изразява на множество езици, всичките взаимно различни, но обединени от успеха. Днес новият 500 Collezione заема мястото на модела, представен през пролетта. Съвсем като най-престижните модни къщи, 500 представя и две модни колекции, отразяващи съответните сезони.
Новата палитра от съблазнително елегантни нюанси
Предлагана в две версии, хечбек със стандартен стъклен люк или ексклузивен кабриолет със сив мек покрив, новата 500 Collezione демонстрира уникални и оригинални премени, като удивителната двуцветна комбинация Opera Burgundy и Carrara Grey, наречена "Brunello", която предизвиква и съчетава блясъка на модата и цветовете на есента. Колата също така се предлага с едноцветни цветови решения Opera Burgundy, Carrara Grey, Vesuvio Black. Новият цвят Cortina Grey се появява за първи път в това специално издание. Външните линии са украсени с хромирани масивни апликации върху капака и с декоративна лайсна оцветена в медени нюанси, която съответства на покритието на стандартните 16-инчови лети джанти. И накрая, елегантността на колата е завършена от хромирана емблема "Collezione" в курсив, която добавя стилно докосване върху капака на багажника и потвърждава приемствеността на този модел с пролетната версия.
Стил, технологии и двигатели
Интериорите също така подсказват за света на модата - със седалките в райе в черно и бордо и с черен винилов завършек, и с логото 500, също така избродирано в бордо. Линия с меден цвят се откроява на таблото с подходящ цвят на каросерията, за да отрази външната декоративна лайсна. Черните стелки се отличават с логото "Collezione", също избродирано в бордо.
Стилът и елегантността могат да бъдат носени навсякъде - със специалния меден ключодържател от Mopar®, който носи емблемата Collezione.
Впечатляващата външност се съчетава в новото 500 специално издание с технологията, което предлага като стандартно оборудване сензори за паркиране и сензори за дъжд и затъмнение, за да отговори на изискванията на клиентите, които желаят комфорт, практичност и безопасност. Оборудването е проектирано така, че да направи ежедневното шофиране по-лесно и по-удобно.
Новият Fiat 500 Collezione също така разполага с множество допълнителни функции, като Uconnect 7 "HD LIVE радио, интегриране на Apple CarPlay и съвместимост с Android AutoTM, интегрирана навигация с TomTom карти, най-големият 7-инчов TFT дисплей в своята категория и Beats Audio Hi-Fi система за осигуряване на превъзходно слушане.
И последно, има налични два бензинови двигателя E6D, от които може да се избира - изпитаният 1.2 с мощност 69 к.с., който се предлага и с комбинирани бензинови-газови задвижвания, роботизирана скоростна кутия Dualogic с педали за смяна на предавката, както и 85 к.с. TwinAir 0.9 см3 двигател.
Android Auto, Google Play и Google Карти са търговски марки на Google LLC.
Apple CarPlay е регистрирана търговска марка на Apple Inc.
Fiat 500 Collezione стилизиран от L'Uomo Vogue
Кампанията на новото Fiat 500 Collezione произтича от партньорството между Fiat и L'Uomo Vogue. И двете марки винаги са споделяли еднакви ценности за стил, елегантност и внимание към детайлите. В продължение на повече от 50 години списанието на Condé Nast е най-авторитетният глас в областта на мъжката мода. Подобно на иконата на Fiat, L'Uomo Vogue играе водеща роля от години, определя нови тенденции в модата, изкуството и дизайна, изнася италиански стил в световен мащаб и се е превърнал в международно акламирана икона сам по себе си. L'Uomo Vogue е едно от малкото списания за мъже, които могат да кажат, че са съпровождали, документирали и в много случаи повлияли на избора и начина на живот на потребителите през всичките тези години - в Италия и по света, и от Италия към света. Така че не е изненадващо, че корицата на "L'Uomo Vogue" бе избрана за старта на новата телевизионна реклама на Fiat 500 Collezione, оформена от L'Uomo Vogue.
Списанието показва лицето на модела върху корицата. Очите и лицето започват да се движат, сякаш проследяват нещо. Новият Fiat 500 Collezione влиза в стаята, а течението след него прелиства страниците на списанието, като ги спира на раздела, посветен на аксесоарите. Привлечени от неустоимия стил на 500, дрехи, дизайнерски предмети, часовници и много други култови и модерни предмети оживяват и влязат в колата. В края на краищата емблематичният Fiat винаги е бил истински катализатор за стила и модните тенденции.
И когато списанието се затвори, виждаме, че Fiat 500 Collezione се е превърнал в реалната звезда и заслужава да притежава корицата - като истинския супер модел, какъвто си е.
Винаги е на мода
Новият Fiat 500 Collezione продължава щастливата традиция на модела, представяйки се на публиката в различни и изключителни тоалети. Оставайки верен на себе си, и това е една от тайните на вечната му младост и от над десет години вече траен успех. Днес емблематичният Fiat 500 е толкова глобален, колкото никога досега, като осем от всеки десет автомобила са продадени извън Италия. Той е лидер в сегмента А, в който единадесета поредна година отново потвърждава господството си в Европа и се нарежда сред първите три от сегмента в не по-малко от 16 страни през първите осем месеца на годината. Така 500 отново счупи собствения си рекорд с около 142 000 бройки продадени в Европа*, което прави тези осем месеца най-успешните досега.
Решенията на FCA Bank за новата колекция Fiat 500
FCA Bank, каптивната банка на Fiat Chrysler Automotive и Crédit Agricole Consumer Finance, подкрепя продажбите на марката Fiat като непрекъснато предоставя иновативни финансови решения, за да предостави на клиентите възможно най-доброто изживяване.
Купувачите на Fiat 500, кола, която никога не е излязла от модата от 1957 г. насам, ще могат да са в крак с новите стилове и дизайни чрез решения на FCA Bank.
Благодарение на специални персонализирани пакети като PCP (лична договорна покупка) и лизинг, любителите на този емблематичен автомобил ще могат свободно да избират при всякаква продължителност на срока на договора стила на своите 500, който най-добре пасва на сезона.
И двете финансови структури се характеризират с малки месечни вноски и възможност да избирате при изтичане на срока на договора дали да задържите автомобила, да го върнете или да го замените с нов.
Всички решения на FCA Bank са подходящи не само за физически лица, но и за фирми и независими професионалисти. Освен това се предлагат и няколко конкурентни дългосрочни споразумения за наем на автомобили, чрез Leasys, за шофиране с пълно спокойствие.
Освен това FCA Bank предоставя широка гама от застрахователни продукти, които могат да бъдат свързани с договора за финансиране: услуги за лична защита, като Защитен заем, който гарантира изплащане на част от заем в случай на внезапни и непредвидими събития, като например загуба на работно място, както и услуги за защита на автомобила.
Описаните финансови и застрахователни решения са налице в повечето европейски страни, в които работи Банката на FCA Group. Всички структури са изключително гъвкави, за да отговарят на местните изисквания.
* общо Fiat 500 и Abarth 500