Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият флагман на Citroen стартира на 12 април

08.04.2021 11:14

Предницата и кърмата на автомобила са направени в същия стил като моделите C4 и ë-C4

Марката Citroen е насрочила световна премиера на флагманския модел на 12 април, без да посочва името му. Известен е само фабричен код E43. Това ли е третото поколение на Citroen C5 или нова начало на Citroen C6 за Европа? Преобладава C5, въпреки че ще трябва да се раздели със SUV-а със същото име. Веднага възниква друг въпрос: как французите ще представят E43? Не можем да го наречем седан, така че остава крос-хечбек, крос-комби или просто семеен кросоувър.

Предницата и кърмата на новия автомобил са направени в същия стил като хечбек моделите C4 и ë-C4, от своя страна „вдъхновени“ от концепта CXperience (2016). Пиер Льоклер и Жан-Пиер Плюе са отговорни за дизайна.

По неофициални данни E43 е изграден върху известната  платформа EMP2 (McPherson отпред, полунезависима греда отзад) и ще се появи при дилърите през 2022 г. Чисто електрическа Y-версия на платформата eVMP (еволюция на EMP2) се очаква едва през 2023 г.

Ако слуховете за EMP2 са верни, флагманът на Citroen е унифициран с лифтбека и комбито Peugeot 508, чийто апогей е хибриднат версия PSE със задвижване на всички колела. Двигателната гама на E43 предлага 1,6-литрови бензинови четирицилиндрови турбо агрегати (180 к.с., 250 Н м и 225 к.с., 300 Нм), 1,6 турбодизели (130 к.с., 300 Нм) и 2.0 (160 и 180 к.с., 400 Нм), в съчетание с шестстепенна механична и осемстепенна автоматична трансмисия Aisin. Също така е възможно да се предскаже фирмено шаси на Citroen Advanced Comfort.

Коментари
comments powered by Disqus