Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Ford Focus RS с напълно нова схема

23.12.2019 17:57
Новият Ford Focus RS с напълно нова схема

На задния мост ще се появи независим електрически модул eTwinster от компанията GKN

Следващият хечбек на Ford Focus RS (премиера през 2020 г.), както вече е известно, ще бъде хибрид. Миналата година предположихме, че автомобилът ще запази своята ключова характеристика - механично задвижване на всички колела, тоест със задвижващ вал - и ще получи само умерена хибридна версия под формата на 48-волтов стартов генератор, който помага на двитателя с вътрешно горене. Но запознати твърдят, че Ford ще промени коренно схемата. Четирицилиндровият агрегат 2,3 в комбинация с двигателя-генератор ще задвижва само предния мост. На задния мост ще се появи независим електрически модул eTwinster от компанията GKN.

Focus RS ще стане най-екстремният вариант на Focus, така че екстериорът трябва да е подходящ за тази задача. Въпреки че няма снимки на тази модел, можем да погледнем прогнозата от илюстратора X-Tomi Design.

Блокът eTwinster компактно групира електродвигател, двустепенна скоростна кутия и двойка многодискови съединители, които позволяват векторизация на сцеплението. Подобна способност в предшественика нямаше.

Задвижването на четирите колела на Focus RS намери място и в предишното поколение и сега се подготвя за преминаване към нов етап: задвижване на четирите колела само на електричество. Трябва да се има предвид, че дори в новото поколение на по-малкия Focus ST ще се появи електронно контролиран преден диференциал eLSD. Малко вероятно е конструкторите на да забравят подобен детайл, когато създават RS. Така че се задава автомобил с широки възможности за различно сцепление между всички колела.

Изтичането на данни предполага, че клиентите ще имат избор между шестстепенна механична и седемстепенна роботизирана трансмисия в новия RS.

Двигателят на Focus RS трябва да остане същият - 2q3 EcoBoost, само неофициални източници прогнозират увеличаване на мощността до 400 К.с.. Това е добър скок напред в сравнение с RS от предишното поколение: 350 к.с., 440 Нм (470 Нм с пренатоварване) на базовата версия и 375 к.с., 510 Нм при лимитираната модификация Heritage Edition. Подобно увеличение на мощността в RS версията в същото време ще разшири полето за маневриране в модификацията ST с предно предаване (сега 280 к.с. и 420 Нм са впрегнати там). Тя може да има по-ефективни възможности.

Коментари
comments powered by Disqus