Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Ford Mustang идва с атмосферен V8 и 6-степенна ръчна трансмисия

15.09.2022 10:10

Все още с 5,0-литров атмосферен V8, шестстепенна ръчна трансмисия и задвижване на задните колела

Чисто новият Ford Mustang носи еволюирала по форма ламарина и усъвършенстван технологичен пакет, насочени основно към феновете на спортната кола. Но някои неща никога не се променят – все още има наличен 5.0-литров атмосферен V8, шестстепенна ръчна трансмисия и задвижване на задните колела.

Базовият 2.3-литров двигател с турбокомпресор и гореспоменатият 5,0-литров двигател остават като част от това, което на пръв поглед изглежда като пренесена гама от задвижващи агрегати от предшественика. Но под капака се случва повече, отколкото изглежда, въпреки че Ford отказва да разпространи цифри за конски сили, въртящ момент или разход на гориво за двата двигателя. 2,3-литровият EcoBoost е „изцяло нов“ според Ford, докато 5,0-литровият представлява четвъртото поколение на популярния Coyote V8, който сега може да се похвали с хардуерни доработки.

Що се отнася до трансмисията, четирицилиндровият Mustang вече е само с автоматична трансмисия, след като само 10 процента от клиентите за купували този мотор с ръчна кутия. Но докато 10-степенната кутия вече е стандартна при 2.3, ръчната трансмисия ще служи като основна скоростна кутия в задвижвания от V8 Mustang. Тя представлява над 40 процента от продажбите на GT при предходното поколение. И както беше съобщено по-рано, и двете скоростни кутии изпращат мощността само към задната ос.

Наред с ревизираните задвижвания, има нови технологии, насочени към феновете на спортното шофиране. Една от най-забавните новости вероятно ще бъде дистанционното регулиране на оборотите на двигателя, което позволява на клиентите да запалят колата си и да форисар мотора през ключа. Новата електронна дрифт спирачка пък е разработена съвместно с известния фен на Mustang и майстор на дрифта Вон Гитин. Тази технология прилича на класическа ръчна спирачка, но според Ford може да накара начинаещите дрифтъри да изглеждат като професионалисти. Няма много подробности за това как работи, но очакваме с нетърпение да го изпробваме.

Като изключим механичните промени, актуализации не липсват и по други линии. Ще оставим на вас, драги читателю, да прецените екстериора. Но той идва с доста по-големи възможности за персонализаия, включително 12 различни дизайна на джанти, множество цветове за спирачните апарати Brembo и още повече екстериорни цветове.

Кабината получава по-фини текстури и покрития от кожа и пластмаса, с по-широк фокус върху качеството на материалите. Разнообразие от тапицерии за седалките, опция за цветни предпазни колани или колани с асиметрични ивици и налични акцентни шевове добавят желана доза стил. Но интериорният дизайн вижда още по-съществени промени, като волан с плоско дъно и сдвоен дисплей заемат централно място при повечето версии.

12,4-инчов цифров инструментален панел пред волана е прикрепен към 13,2-инчов сензорен екран, който е наклонен към водача и се използва от инфотейнмънт системата. Софтуерът е комбинация от симпатичната и бързо реагираща система Sync 4 на Ford, но работи с Unreal Engine. Подобно на GMC Hummer EV, Unreal предоставя на инфоразвлекателната система на Mustang зашеметяваща графика с отлична анимация благодарение на впечатляващата честота на кадрите. В рамките на дисплея Sync има нови и по-разнообразни опции за системата MyColor и водачите могат също така да преместят допълнителните измервателни уреди там, вместо да ги държат на инструментното табло.

Текст: Ангел Сергеев
Източник: Autoclub.bg

Коментари
comments powered by Disqus