Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Ford Ranger е почти готов

11.10.2021 14:46

Следващото поколение на пикапа излиза догодина на обща платформа с VW Amarok

Актуалното издание на модела е на пазара още от 2011 година, като през 2015 г. беше подложена на широкомащабен фейслифт. В Европа Ford Ranger е най-продаваният пикап, а на повечето азиатски и африкански пазари, където пикапите от този клас са сред най-търсените модели на пазара, той е в непрестанна борба за първото място с Toyota Hilux. Очакваното догодина ново поколение е четвърто поред от 1998 година насам. Както може да се очаква, замаскирани прототипи на модела отдавна въртят тестови километри, вече е ясно също така и това, че отново ще има версии Raptor с особено добра проходимост и сериозни модификации по ходовата част.

Дори с маскировка автомобилът издава, че предната част ще се доближи силно до стила, който познаваме от по-големия събрат F-150. Видно е също, че "пищните" издутини по каросерията на сегашния модел ще отстъпят място на по-строги и по-геометрични ъгловати форми. Напълно ново е и оформлението на задните LED светлини.

За задвижването наред с 2,7-литровия бензинов мотор ще има V6 дизел за някои пазари, както и Plug-in хибрид с 2,3-литров четирицилиндров бензинов агрегат. Моделът ще дели обща платформа със следващия VW Amarok, като и двата автомобила ще слизат от конвейерите на завода на Ford в Претория, Южна Африка.

Коментари
comments powered by Disqus