Под капака му е V6 3,0 EcoBoost, електродвигател и десетстепенна автоматична трансмисия
По времето, когато се появи екстремният пикап Ford Ranger Raptor, автомобилът, на който е базиран, претърпя третото обновяване. Дългоочакваната модификация дебютира в Австралия и получи дизелов двигател 2,0 EcoBlue с мощност 213 к.с. и 500 Нм. Малко по-късно воланът се премести в обичайната лява страна и автомобилът отиде да завладее Европа, но не и в САЩ. Според колегите от CarAdvice обаче новият Ranger Raptor ще премине на бензин и все пак ще пристигне в Америка. Под капака му е даден V6 3,0 EcoBoost, който работи в комбинация с електродвигател и десетстепенна автоматична трансмисия. Ще сподели новата задвижваща система с Explorer ST.
Ford Ranger Raptor бе представен през 2018 г., но той е базиран на модел, който се появи на бял свят през 2010 г. Интересното е, че в САЩ дори стандартната версия на средно големия пикап не е имала място в продължение на осем цели години - автомобилът се върна на пазара едва миналата година.
Журналистите отбелязват, че новият Ranger Raptor ще се появи до година след премиерата на стандартната версия - те работят паралелно над автомобилите. Месец по-рано CarExpert сподели информация за новата двигателна гама на гражданския пикап.
Предполагаемият донор трилитровият шестцилиндров битурбо агрегат от Ford Explorer ST ускорява от 0 до 97 км/ч за 5,2 сек. Максималната скорост достига 230 км/ч.
Няма информация за мощността на хибридната система на следващия Ranger, но тя осигурява 405 к.с. и 563 Нм на „горещия“ кросоувър. Очевидно е, че с този арсенал средно големият Raptor ще заеме достойното си място до по-големия си брат F-150 (462 к.с., 690 Нм), което ще промени поколението в рамките на една година. Обърнете внимание, че преходът към шестцилиндров турбо двигател е по-вероятно свързан не с изискванията на феновете, а с необходимостта да се конкурира в Америка с модели като Chevrolet Colorado ZR2. Сега пикапът от същия клас може да бъде оборудван с атмосферен V6 3,6 (313 к.с., 373 Нм) или турбодизел 2,8 (181 к.с., 500 Нм).