Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Ford Transit Connect ще се родее с Focus

05.02.2020 13:21

Отвън тестовият автомобил прилича на прототип на новия модел Fusion / Mondeo

Фотошпионите твърдят, че обичайното „муле“ (носи двигатели за тестване) на тези снимки е третото поколение на минивана Ford Transit Connect / Tourneo Connect. Отвън тестовият автомобил прилича на прототип на новия модел Fusion / Mondeo, което не е изненадващо - временните каросерии на двата прототипа са разработени на основата на комбито Ford Focus. Но има разлики, защото Fusion ще се превърне в така нареченото високопроходимо комби, а Connect ще остане в жанра на седемместен миниван със сравнително висок покрив.

Впечатляват силно повдигнатият капак (под него е монтиран висок радиатор), по-високият пътен просвет и впечатляващата странична лента между задното колело и задната странична врата.

Дългата версия на Connect в предишното поколение има междуосие 3060 мм. При тестовия автомобил е приблизително същото.

Актуалният Connect е оборудван с еднолитров бензинов турбо двигател с мощност 100 к.с. и дизелов агрегат 1,5 EcoBlue със 75, 100 и 120 к.с. Промените в гамата може да бъдат предвидени, като погледнем последните актуализации на модела Transit Custom / Tourneo Custom. Там двулитров дизелов двигател получава 48-волтова умерена хибридна система на Ford EcoBlue Hybrid. В Connect може да бъде монтиран дизелов 1,5.

Подготвеният Focus за тестване на шасито и агрегатите очевидно е оправдан поради общата платформа. Според логиката на нещата, Connect трябва да бъде построен върху модулната платформа  C2, адаптирана за нова база и увеличена товароносимост.

Новият автомобил може да получи и задвижващата система от вана Custom Plug-In Hybrid, в която 1,0 турбо двигателят работи изключително на генератор, зареждащ 13,6 кВтч батерия (50 км изминаване само на ток), а електродвигателят върти предната ос. И накрая, стандартният еднолитров турбо двигател може да получи умерен „бонус“ EcoBoost Hybrid, като Fiesta и Focus. Това важи за европейския пазар. Американската версия на Connect сега разчита на двигателя 2.0 GDI със 152 к.с. и може да претърпи много добре смяната на поколението, особено ако към нея е добавена умерена хибридна система. Премиерата на новия автомобил ще се състои в най-добрия случай през 2021 г., но по-вероятно през 2022 г.

Коментари
comments powered by Disqus