Премиум марката, обвързана с Европа, разкрива първия си електрически автомобил
Зараждащата се луксозна марка на Hyundai Motor Group - Genesis, разкри електрическа версия на своя флягмянске седан G80.
Показан на автомобилното изложение в Шанхай преди глобалния старт по-късно тази година, електрифицираният G80 е първият EV на марката. Той ще се продава заедно с конвенционалния G80 с ДВГ, кросоувъра GV70 и големия SUV GV80.
Все още не е потвърдено дали електрическият G80 ще бъде сред моделите, които Genesis първоначално ще предлага при пускането си в Европа, но допълнителни подробности за глобалната гама на марката се очакват през следващите месеци.
Седанъг е визуално идентичен със стандартния G80, разкрит преди година, освен добавянето на затворена решетка и предна броня по поръчка. Той поддържа същия премиум фокус и отвътре, с широкоекранен информационно-развлекателен дисплей, доминиращ върху таблото, минималистичен контролен панел и интензивна употреба на кожа.
Системата с два електромотора със задвижване на четирите колела предлага ефектевност наравно с новите електромобили, поръчани от сестринските марки на Genesis - Hyundai Ioniq 5 и Kia EV6.
Особоностите на модела включват 800V система за зареждане, позволяваща скорости на зареждане до 350 кВт, функция за зареждане на външно устройство „V2L“ и изключваща система за задвижване, която превключва между задвижване на две и четири колела, ако е необходимо за максимална ефективност.
В комбинация, двойните мотори даряват G80 с 365 к.с.и 516 Нм, позволявайки време за 0-96 км в час от 4,9 секунди в режим на спортно шофиране.
Капацитетът на батерията все още не е потвърден, но се твърди, че електричиският G80 може да достигне повече от 500 км автономен пробе на тестовия цикъл на NEDC в Китай.
Електрифицираният G80 също има система за активен контрол на шума-път (ANC-R), която използва множество сензори и микрофони за анализ на пътния шум в салона и създаване на "звуци в противоположна фаза", за да го отмени.
В допълнение, системата за окачване се настройва така, че да отговаря на пътната настилка, използвайки предна камера в комбинация със сателитната навигация, за да осигури „оптимално шофиране“.
Очакват се различни мерки за устойчивост, включително слънчев панел на покрива и рециклирани интериорни материали, да се превърнат в отличителни белези на гамата EV на Genesis.
По време на представянето на модела, Маркус Хене, главен изпълнителен директор на Genesis Motor China, заяви: „Световната премиера на първото по рода си електрическо превозно средство на Genesis тук в Шанхай показва нашата силна отдаденост и ангажираност към китайския пазар.
"Необходима е увереност, за да се създаде нещо ново. В Китай виждаме този дух навсякъде. Genesis ще се стреми да изгради автентични взаимоотношения с китайските клиенти чрез нов китайски бизнес модел."
Уникалният модел за продажба на дребно в Китай ще използва „многоканален подход, основан на преки продажби“, за да се хареса специално на клиентите в региона.
Когато Genesis стартира в Европа, най-вероятно ще работи от утвърдени търговски обекти на Hyundai и Kia, подобно на връзката между Citroën и DS.