Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият хечбек Honda Jazz с повече двигатели

28.03.2019 15:12

По време на пътните изпитания са заснети два автомобила Jazz, с и без релси на покрива

Четвъртото поколение на Honda Jazz с пет врати е заснето по време на пътни изпитания. Известно е, че под това име моделът се продава в Европа, докато вредица страни на Азия, Африка и Океания, като в Япония, САЩ и Китай е Fit. Третото издание е достъпно от 2013 г. и бе обновено през 2017 г. Сега можем да видим колко ще бъде променен автомобилът.

Схемата на остъкляване е запазена. Предната част е по-заоблена. Задната колона е камуфлирана, но стъклото в нея ще остане, само е променена формата.

При предишното поколение задната оптика заемаше част от калниците и се простираше нагоре до колоните, а в новата тя е хоризонтална.

Няколко фотографии на салона разкриват нов волан, арматурно табло с голям дисплей, централен екран под формата на „плаващ таблет“ с бутон за регулиране на силата на звука, както и кръгли бутони на климатичната система.

Премиерата на новото поколение на Fit / Jazz се очаква тази есен. В двигателната гама, както твърдят вътрешни източници, ще се появи трицилиндров турбо двигател с работен обем 1 литър. (А както е известно, европейската модификация на  Civic този агрегат развива 129 к.с. и 200 Нм, Jazz най-вероятно ще има същата мощност). Сега гамата на Jazz включва няколко бензинови двигателя с работен обем от 1,2 до 1,5 литра и 1,5 дизел. Както и при предишното поколение, ще бъде създадена хибридна версия на хечбека.

По време на пътните изпитания са заснети два автомобила Jazz, с и без релси на покрива. Фотографите твърдят, че и двата са хибриди (съдейки по тихия старт).

И тук може да разгледаме по-подробно фаровете, с диодната им рамка и мигачите в горните външни ъгли.

Според предварителните данни японците обмислят и изцяло електрическа версия на Jazz, въпреки разработването на серия от електрически автомобили с подобни габарити - ретро хечбекът Honda e, например. Но те ще имат малко по-различна аудитория. Малкият автомобил "е" предлага очарованието на минималистичния дизайн с ретро мотиви, а Jazz е по-утилитарен и масов проект. Honda предварително обяви автономен пробег от 200 км, а японските медии твърдят, че Jazz EV ще има 300 км без дозареждане. Ако такава модификация на Jazz излезе на светло, то тя няма да бъде преди 2020 г.


Коментари
comments powered by Disqus