По време на пътните изпитания са заснети два автомобила Jazz, с и без релси на покрива
Четвъртото поколение на Honda Jazz с пет врати е заснето по време на пътни изпитания. Известно е, че под това име моделът се продава в Европа, докато вредица страни на Азия, Африка и Океания, като в Япония, САЩ и Китай е Fit. Третото издание е достъпно от 2013 г. и бе обновено през 2017 г. Сега можем да видим колко ще бъде променен автомобилът.
Схемата на остъкляване е запазена. Предната част е по-заоблена. Задната колона е камуфлирана, но стъклото в нея ще остане, само е променена формата.
При предишното поколение задната оптика заемаше част от калниците и се простираше нагоре до колоните, а в новата тя е хоризонтална.
Няколко фотографии на салона разкриват нов волан, арматурно табло с голям дисплей, централен екран под формата на „плаващ таблет“ с бутон за регулиране на силата на звука, както и кръгли бутони на климатичната система.
Премиерата на новото поколение на Fit / Jazz се очаква тази есен. В двигателната гама, както твърдят вътрешни източници, ще се появи трицилиндров турбо двигател с работен обем 1 литър. (А както е известно, европейската модификация на Civic този агрегат развива 129 к.с. и 200 Нм, Jazz най-вероятно ще има същата мощност). Сега гамата на Jazz включва няколко бензинови двигателя с работен обем от 1,2 до 1,5 литра и 1,5 дизел. Както и при предишното поколение, ще бъде създадена хибридна версия на хечбека.
По време на пътните изпитания са заснети два автомобила Jazz, с и без релси на покрива. Фотографите твърдят, че и двата са хибриди (съдейки по тихия старт).
И тук може да разгледаме по-подробно фаровете, с диодната им рамка и мигачите в горните външни ъгли.
Според предварителните данни японците обмислят и изцяло електрическа версия на Jazz, въпреки разработването на серия от електрически автомобили с подобни габарити - ретро хечбекът Honda e, например. Но те ще имат малко по-различна аудитория. Малкият автомобил "е" предлага очарованието на минималистичния дизайн с ретро мотиви, а Jazz е по-утилитарен и масов проект. Honda предварително обяви автономен пробег от 200 км, а японските медии твърдят, че Jazz EV ще има 300 км без дозареждане. Ако такава модификация на Jazz излезе на светло, то тя няма да бъде преди 2020 г.