Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият хечбек Nissan Note се оказва само хибрид

24.11.2020 14:48

Излиза на японския пазар на 23 декември в три нива на оборудване (S, F, X)

Третото поколение на микрована Nissan Note (E13) ще излезе на японския пазар на 23 декември в три нива на оборудване (S, F, X) с цени в диапазон от 2 029 500 до 2 186 800 йени (16 350 евро - 17 600 евро). Автомобилът с пет врати ще се предлага само с второ поколение на последователната хибридна инсталацияе-Power. Електромоторът EM47, заместващ EM57, генерира 116 к.с. (+7), 280 Нм (+26). Трицилиндровият бензинов двигател 1,2 HR12DE все още служи само като генератор и развива 82 к.с. (+3), 103 Нм. Разходът на гориво при цикъл WLTP се изчислява на 3,3-3,5 л/ 100 км.

Екстериорът на третото поколение на Nissan Note е изпълнен в стила на електрическия автомобил Nissan Ariya („неподвластен на времето японски футуризъм“). Подготвени са тринадесет варианта за боядисване на каросерията, включително двуцветни, и три вида джанти за гуми 185/65 R15 и 185/60 R16.

След смяната на платформата Nissan V с CMF-B (окачванията са еднакви: MacPherson и греда), Note намалява по размер: дължина - 4045 мм (-55), широчина - 1695 мм (паритет), височина - 1505 мм (-15), междуосие - 2580 мм (-20). Собственото тегло е увеличено до 1190 кг (+20). Пътният просвет е само 120 мм.

Цифровото арматурно табло е седеминчово, а сензорният екран на медийния център NissanConnect е деветинчов. Централната конзола става "плаваща", приютила е нов джойстик, електронна ръчна спирачка и безжично зареждане за смартфони (има конектор HDMI на долния "етаж"). Предните седалки се отопляват и сега се въртят към вратите за по-лесно влизане / излизане.

Сега бензиновият двигател работи на намалени обороти и се включва по-рядко, опитвайки се да се слее с шума от пътя. Досега само с предно предаване, но задвижването на четирите колела с допълнителен 50 кВт (68 к.с.) електрически мотор на задния мост ще се предлага като опция за всички модели в началото на 2021 г. 

Nissan позиционира Note като най-продавания модел в Япония и казва, че глобалният тираж на микрована е достигнал 146 млн. бройки за 15 години. В същото време инсталацията e-Power вече е монтирана в близо 430 000 автомобила, продадени извън Япония: в Тайланд и Индонезия. Пускането на такъв хибрид в Европа и Китай фигурира досега само в плановете.

Коментари
comments powered by Disqus