Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Hyundai i20 е сред най-добре продаващите се модели

28.01.2016 16:33

Изключително търсен от пускането му на пазара през миналата година

Hyundai Motor отбеляза значимо постижение в Европа, като продаде над един милион автомобила в B-сегмента – най-популярната категория автомобили сред европейските потребители. Успехът се дължи именно на популярността на новото поколение i20, който е изключително  търсен от пускането му на пазара през миналата година.

Компанията достигна този значим етап от развитието си, като представи новия i20 Active – третият член на семейството на i20 – и нов 1,0-литров T-GDI двигател, с който прави автомобила още по-привлекателен за клиентите в B-сегмента.

От представянето на Hyundai Getz през 2002 г. брандът затвърди авторитета си в най-популярния сегмент в Европа с достъпни, висококачествени и добре оборудвани модели. През 2008 г. Getz бе заменен от i20 – той определи нова посока на развитие, като автомобилите са проектирани, конструирани и произведени в Европа за клиентите на Стария континент.

С над 500 000 автомобила, продадени в Европа, двете поколения на i20 доведоха общите продажби на компанията в B-сегмента до седемцифрени стойности. Актуалният модел – наличен във версия с пет врати, Coupe и кросоувъра Active – спомогна за постигането на ръст на продажбите през миналата година от 12% с 92 300 автомобила, продадени на европейски клиенти.
Европейският B-сегмент възлиза на над 2,7 милиона автомобила и 22% от годишните продажби на автомобили в Европа. Той остава сегментът с най-голям обем на континента и е основен фактор за успеха на Hyundai на европейския пазар.

След пускането му на пазара през 2002 г. Hyundai Getz бързо се превърна в един от най-продаваните автомобили за бранда, като през 2004 г. и 2005 г. годишните му продажби надминаха 100 000 автомобила. Той бе последван от i20 от първо поколение, който предложи по-елегантен дизайн и по-привлекателни характеристики на качеството, като бе първият автомобил на Hyundai в B-сегмента, проектиран, разработен и произведен в Европа и за Европа. Важното му значение бе подчертано и от позицията му сред трите най-продавани автомобила на Hyundai в Европа всяка година.

Пристигането на новото поколение i20 отбеляза стъпка напред от две поколения за семейството на i20 със своя елегантен дизайн, висококачествен интериор и обширно пространство, както и непознати досега удобства за B-сегмента. Автомобилът получи многобройни признания, включително наградата Златен волан на списание Auto Bild, а качествата на дизайна му бяха оценени чрез престижните награди Red Dot Design Award и iF Design Award.

Благодарение на трите различни версии на новото поколение i20 европейските потребители разполагат с избор, по-богат от всякога. Просторният и изискан i20 с пет врати допълва i20 Coupe със своя динамичен екстериор, привличащ по-млади купувачи.

Новият i20 Active предлага солиден дизайн и характеристики на кросоувър, за да заинтригува млади клиенти от градовете, водещи активен начин на живот.

От 2016 г. гамата на i20 добави към линията модели на Hyundai и новия 1,0-литров T-GDI трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, наличен с две мощности. Версията 100 PS със стандартна мощност е пригодена така, че да максимизира икономията на гориво, а двигателят 120 PS с висока мощност е разработен така, че да улесни по-енергичното шофиране, без да жертва ефективност.

Всички версии на семейството на новото поколение i20 са проектирани и разработени в центъра за изследване и разработки на компанията в Германия и са произведени в завода й в Турция.

Коментари
comments powered by Disqus