Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Hyundai Tucson ще стане по-изразителен

16.10.2019 12:04

Четвъртата генерация на кросоувъра ще бъде представена в средата на 2020 г.

Актуалният кросоувър  Hyundai Tucson е в третото си поколение от 2015 г., а обновяването се състоя през 2018 г. Четвъртата генерация ще бъде представена приблизително в средата на 2020 г. и ще влезе в продажба през есента на същата година. Но сега можем да разгледаме тестовия прототип.

Предната оптика на новия Tucson ще бъде многоетажна и със сигурност ще напомня на Santa Fe от най-ново поколение. Радиаторната решетка вече демонстрира сложен триизмерен релеф.

Задният страничен прозорец е изострен, почти достигащ покрива, а линиите на Tucson стават по-изразителни.

Новото поколение на автомобила трябва да получи промени по отношение на електрониката и оборудването (панорамният покрив е една от очакваните приятни опции), бензиновите и дизеловите четерицилндрови двигатели (от 1,6 до 2,4 литра) чакат корекции на параметрите, а за новите версии не е трудно да бъде предвиден хибрид. След вече съществуващата т. нар. умерена хибридна система е време да очакваме на конвейера модификация, зареждаща се от мрежата.

Компактният N ще получи нова оптика след обновяването на i 30, плюс редица негови оригинални функции. Въздухозаборниците в предната броня и диаметърът на накрайниците на изпускателната система ще нараснат.

Освен това, може би, най-накрая, корейците ще направят дългообещаната „гореща” модификация на Tucson N, а не палиатив на N-гамата. И ако продължим с темата N, тук точно под ръка идват актуални снимки на обновените братя Hyundai i30 N и i30 Fastback N. В допълнение към промените във външния вид, не са изключени корекции на нивото на мощността на агрегата. В настоящото семейство i30 N, четирицилиндровият турбо двигател Theta 2.0 T-GDI генерира 250 к.с. и 353 Нм или 275 к.с. с пакет Performance. Най-очакваната, но все още непотвърдена актуализация е роботизираната предавателна кутия DCT. Компанията заяви, че технически не е трудно да бъде монтирана на i30 N, но досега продава само версии с ръчна предавателна кутия. Дори най-новият вариант Project C е с механична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus