Той остава с уникалната комбинация от три врати и задвижване на предните колела
Veloster е в програмата на Hyundai от 2011 насам, а през 2018 стартира неговото второ поколение. Прототипът вече прави своите първи тестдрайв обиколки на пистата в Нюрбургринг и първите тийзър снимки вече са налице.
Второто поколение на Hyundai Veloster също не отстъпва от познатата концепция. Той остава с уникалната комбинация от три врати, дълъг покрив и задвижване на предните колела. Новият модел, който ще стъпи на пазара през 2018 г., е заимствал и централния ауспух. Но едно е ясно: новият Hyundai Veloster няма да стъпи на европейския пазар.
Новите промени включват леко издължено междуосие, което трябва да осигури повече пространство в интериора. Освен това и пропорциите са променени. Veloster е издължен, по-плосък и по този начин по-динамичен.
Откъм страна на задвижването, той остава с мощния 201 к.с. 1,6 турбо бензинов, към който ще се присъедини новият двулитров четирицилиндров турбодвигател от Hyundai i30 N, който би трябвало да генерира във Veloster до 250 к.с.
Пръв поглед към кокпита
За първи път нашите ловци на прототипи успяха да надникнат в кокпита на новия Hyundai Veloster, който се открива в напълно ново аранжимент. V-образната форма е вече история, сега доминират хоризонталните линии. Централният работен екран вече не седи в таблото, а е разположен свободно върху него. Сензорният екран е обрамчен с нови вентилационни дюзи.
Директно под него са разположени няколко бутона за директен достъп към операционната система. На друго по-ниско ниво е разположено управлението на климатика. Механичната ръчна спирачка е запазена. Като опция за трансмисия ще продължи да се предлага и трансмисия с двоен съединител. Воланът е с нова конфигурация от три лъча и модифицирани обслужващи лостчета .
Публичната премиера на новия Hyundai Veloster се очаква да бъде на автомобилното изложение в Детройт, защото новият спортен модел с три врати ще намери своята най-добра реализация на американския пазар.