Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият имидж на Citroen Junior

09.02.2010 17:33
Новият имидж на Citroen Junior

През последните години в Световния рали шампионат се въртят десетина имена, които запълват бройките на заводските пилоти. През новия сезон обаче се наблюдава сериозно раздвижване, като Citroen Junior има най-голяма заслуга за това.

През 2009 г. Citroen включи втори отбор във WRC програмата си, но голяма част от медиите категорично отказваха да следят изявите му. Това не бе и особено изненадващо, тъй като за него караха младата френска звезда Себастиен Ожие и двамата „финансови донори“ Евгени Новиков и Конрад Раутенбах. Ситуацията обаче се промени коренно през 2010 г., защото към Ожие, който набира все по-голяма скорост, се присъедини шампионът във Формула 1 Кими Райконен. Двете звезди на Citroen Junior, както и всички останали WRC пилоти, ще дебютират този уикенд в Швеция, където стартира сезон 2010.

Ожие, който демонстрира феноменално темпо на рали „Монте Карло“ през миналия месец, но за съжаление отпадна заради технически проблем, ще кара за първи път в Швеция. Въпреки това той е оптимист за предстоящия старт. „Напоследък свикнахме да караме в нови състезания“, обяснява шампионът в J-WRC от 2008 г. „Надявам се да покажем на какво сме способни срещу конкуренцията, която винаги е много силна на снежните ралита. Целта ни е да завършим успешно и да продължим с прогреса, който показваме напоследък.“

И въпреки че Ожие е водещият пилот на Citroen Junior, неговият съотборник Кими Райконен ще се радва на много по-голямо внимание. Този уикенд финландецът ще стане първият световен шампион от Формула 1, преквалифицирал се в рали състезател.

„Нямам търпение да стартираме в Швеция“, коментира Кими, който през последния месец завъртя близо 600 км зад волана на C4 WRC, включително и на рали „Арктик“. „Работихме много здраво със Citroen, за да се подготвим за това състезание. Натрупах доста километри и няма причини да се притеснявам. Същевременно знам, че имам да уча много, както и да трупам опит.“

„Целта ми е да дам всичко от себе си зад волана на Citroen C4 WRC. Дебютът ми във WRC е огромно предизвикателство, но всеки един пилот, който се е състезавал на достатъчно високо ниво, успява да поддържа същия ритъм на работа и желание за победа в такива ситуации. Мисля, че вече съм готов да се изправя срещу това ново предизвикателство.“

Рали „Швеция“ стартира в четвъртък вечер със суперспециалния „Карлщад“ в 20:04 (21:04 българско време). Общо 21 етапа и 344,56 състезателни километра очакват екипажите преди финала в неделя по обяд.

Коментари
comments powered by Disqus