Светлините са по-тънки, радиаторната решетка е по-малка, броните са по-сложни
През 2021 г. всъдеходът Isuzu MU-X ще влезе в следващото (второ) поколение. Все още няма официална информация за това, но в мрежата вече изтекоха скици, подадени в Японското патентно ведомство (JPO). Очевидно "вторият" MU-X, подобно на предишния, е унифициран с пикапа Isuzu D-Max, който наскоро премина в третото поколение и се превърна в нова Mazda BT-50.
Актуалният MU-X (на снимката) се произвежда в Тайланд, Индия и Китай от 2013 г. Може да бъде купен в Австралия, Виетнам, Индонезия, Малайзия, Парагвай, Филипините, Южна Африка и така нататък. Тук е показана южноафриканската версия, но моделът изглежда горе-долу еднакъв на всички пазари.
Високопроходимият автомобил е забележимо различен от D-Max: светлините са по-тънки, радиаторната решетка е по-малка, броните са по-сложни. Кърмата е напълно преосмислена, особено по отношение на остъкляването. Все още няма нови габарити, затова посочваме сегашните: 4830 × 1860 × 1830 мм, междуосие – 2845 мм.
Очаква се MU-X да запази и двата турбодизела (RZ4E и 4JJ3) в арсенала си, тъй като те са модернизирани. По-малкият 1,9 на D-Max развива 150 к.с., 350 Нм. По-големият 3,0 генерира 190 к.с., 450 Нм. Помагат им шестстепенни механична и автоматична трансмисия. Изборът между задно задвижване и двойно предаване няма, както и три реда седалки. Isuzu MU-X не може да се превърне в хит, но намира свои купувачи и заема стратегически важна ниша.