Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Jaguar F-TYPE: Истински спортист

19.04.2017 09:44

Оборудван с четирицилиндров бензинов турбо двигател Ingenium

Jaguar увеличава привлекателността на новия F-TYPE с въвеждането на свръхмодерния четирицилиндров бензинов двигател Ingenium. Награждаваното семейство F-TYPE вече се простира от базовия модел с четирицилиндров двигател до суперавтомобила на Jaguar за всякакви метеорологични условия с максимална скорост от 322 км/ч – F-TYPE SVR.

Съчетаването на изцяло алуминиевия двуместен спортен автомобил на Jaguar с модерния двулитров двигател с турбокомпресор, 300 к.с., осигурява на ДНК-то на спортния автомобил Jaguar по-голяма пъргавина, икономичност и достъпност. Това е истински F-TYPE със свой собствен уникален характер.

Новият модел запазва динамиката, очаквана от F-TYPE, може да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 5,7 секунди и развива максимална скорост от 249 км/ч. Високият максимален въртящ момент от 400 Нм на двигателя с турбокомпресор, генериран от едва 1 500 об/мин, заедно с 8-степенната трансмисия Quickshift осигуряват отлични реакции в целия обхват на оборотите.

Двигателят Ingenium, 300 к.с., е не само най-мощният четирицилиндров агрегат, предлаган някога в сериен автомобил Jaguar, но и генерира най-високата специфична мощност от всички двигатели от гамата F-TYPE: 150 к.с. на литър. Това го прави и най-икономичният F-TYPE в гамата, с 16% по-нисък разход на гориво спрямо V6 с 340 к.с., заедно с CO2 емисии от едва 163 г/км при европейски комбиниран цикъл.

Редица усъвършенствани технологии позволяват на двигателя Ingenium да предложи това съчетание на висока динамика и нисък разход на гориво. В цилиндричната глава е прецизно интегрирано свръхмодерно електрохидравлично управление на клапаните с патентовани контролни алгоритми, разработени от компанията. Тази технология позволява изцяло променлив контрол на хода на всмукателните клапани за оптимална мощност, въртящ момент и икономичност в целия работен обхват на двигателя.

Изпускателният колектор е интегриран в отлятата цилиндрова глава. Охлаждащата течност, която преминава през каналите в колектора, намалява времето за загряване, а оттам и разхода на гориво и емисиите. Колекторът е прецизно съчетан с twin-scroll турбокомпресор. Дизайнът предотвратява намесата на пулсацията на отработените газове, което осигурява много по-бързи реакции на турбинното колело. По този начин по-голямо налягане се доставя почти мигновено, което почти премахва турбо закъснението, осигурявайки бързата обратна връзка, типична за усещането при шофиране на F-TYPE.

Турбокомпресорът е с керамични сачмени лагери, за да осигури най-добрата възможна стартова динамика и преходни реакции и същевременно да позволи на двигателя да развие високата си максимална мощност. Тези лагери осигуряват възможно най-ниското триене, особено при студен старт.

Системата за директно впръскване под налягане 200 бара включва централно монтирани горивни инжектори. Заедно с оптимизираните модели на впръскване, тази технология спомага за максимално намаляване на въздействието върху цилиндровите стени и челата на буталата, като по този начин подобрява икономичността и намалява емисиите.

Като всички членове на семейството Ingenium, двигателят с 300 к.с. на F-TYPE е проектиран и разработен от компанията. Той се произвежда в Обединеното кралство в Центъра за производство на двигатели на Jaguar Land Rover на стойност 1 милиард английски лири, наред с четирицилиндровите бензинови двигатели, 200 к.с. и 250 к.с., и четирицилиндровите дизелови двигатели, 150 к.с., 163 к.с., 180 к.с. и 240 к.с.

Двигателят Ingenium допринася за общото намаляване на теглото на автомобила с 52 кг– най-вече в предната ос – и това е ключово за увеличената пъргавина на четирицилиндровия F-TYPE. Прецизното тунинговане на шасито в допълнение към новия двигател осигурява още по-бързи реакции на волана, контрол на каросерията и комфорт на возията.
Въвеждането на четирицилиндровия двигател не означава, че водачите ще трябва да се лишат от обратната връзка или удоволствието от звука на двигателя: те винаги са били съществена част от привлекателността на F-TYPE и с тях не е правен компромис. Прецизно тунингована активна изпускателна система е стандартно оборудване за всички базови модели F-TYPE, а версиите R-Dynamic включват активна изпускателна система с възможност за превключване за още по-голямо участие на водача.

Jaguar F-TYPE за моделна година 2018 включва визуални подобрения, които придават на спортния автомобил още по-мощно присъствие. Брони с нов дизайн и full LED предни фарове усъвършенстват награждавания дизайн на F-TYPE и осигуряват още по-голямо разграничение между отделните модели в гамата.

Отзад, моделът с четирицилиндров двигател е с уникален ауспух с един накрайник, което го отличава от от двойния централен ауспух и външно монтирания четворен ауспух на моделите с двигатели V6 и V8. Олекотени 18-инчови джанти също отличават най-новото попълнение в гамата и спомагат за максимално намаляване на необресорената маса, допринасяйки за усъвършенстваната возия и управление.

Промените в интериора на F-TYPE, включително олекотените, издължени седалки, информационно-развлекателната система Touch Pro и новите хромирани и алуминиеви покрития, засилват усещането за фокусирано върху водача шофиране. Елегантно огледало без рамка добавя още един модерен щрих.

Новата гама F-TYPE предлага също усъвършенстван набор от системи в помощ на водача, допълнен от интегрирането на изключително модерна предна стерео камера. Тези системи подобряват безопасността, намаляват натоварването на водача и включват Автономна аварийна спирачка, Предупреждение за напускане на лентата и Асистент за придържане в лентата, Разпознаване на пътните знаци, Адаптивен ограничител на скоростта и Следене на състоянието на водача.

Новата гама автомобили F-TYPE включва:

F-TYPE купе и кабриолет:


2-литров, 4-цилиндров двигател, 300 к.с., трансмисия Quickshift, Задвижване на задните колела (RWD)
3-литров V6, 340 к.с., Quickshift RWD/ механична трансмисия RWD
3-литров V6, 380 к.с., Quickshift; RWD/ Задвижване на всички колела (AWD), механична трансмисия RWD

F-TYPE R-Dynamic купе и кабриолет:

2-литров, 4-цилиндров двигател, 300 к.с., Quickshift RWD
3-литров V6, 340 к.с., Quickshift RWD/ механична трансмисия RWD
3-литров V6, 380 к.с., Quickshift; RWD/ AWD, механична трансмисия RWD

F-TYPE 400 SPORT купе и кабриолет:

3-литров V6, 400 к.с., Quickshift; RWD/ AWD

F-TYPE R купе и кабриолет:

5-литров V8, 550 к.с., Quickshift AWD

F-TYPE SVR купе и кабриолет:

5-литров V8, 575 к.с., Quickshift AWD

Коментари
comments powered by Disqus