Производството започва в края на годината, а пазарният старт – в началото на 2017
Kia ще представи на автомобилното изложение в Париж 2016, четвъртото поколение на Rio. Auto motor und sport успя да се класира в малкия автомобил.
Новият Kia Rio в нова визия
Третото поколение (UB) на Kia Rio е на пазара от 2011 година. Миналата година моделът получи фейслифт и успя да реализира 473 000 екземпляра от компактния автомобил. Новото поколение стъпва с тази история и ще отбележи световната си премиера на автомобилното изложение в Париж.
Южнокорейците работят по много горещи точки от визията, заяви главният дизайнер Петер Шрайер. Особено впечатляваща е реконструираната радиаторна решетка в новата предна престилка. Страничните въздухозаборници са проектирани по различен начин, подобно на фаровете. C-колона и задното стъкло са вертикални. Возилото с четири врати изглежда по-дълго и по-впечатляващо, отколкото преди. Предният надвес, капакът на двигателя и междуосието изглеждат по-големи. Така третото поколение на Rio е с по-голяма дължина 4065 мм (+15 мм), широчина от 1725 мм (+5 мм) и междуосие от 2580 мм (+10 мм). Само височината е редуцирана (1450 мм, - 5 мм).
Нови двигатели за Kia Rio
Kia интегрира външните огледала в новия Rio в предния триъгълник на страничния прозорец. Преди те бяха закрепени към горната част на вратата. В средата на двете врати се простира малка издатина. Задната броня също е претърпяла корекции. Дизайнерите са конфигурирали ново арматурно табло в интериора. Вентилационните отвори и централната конзола също са с нов дизайн. Новите материали в интериора осигуряват по-висока класа.
Проверка на Kia Rio
По-дългото междуосие и по-изправената C-колона осигуряват повече пространство. Наистина, един възрастен спокойно може да се седне отзад, без да си удари главата, коляното или краката, дори и високият 1,90 м редактор може да се чувства комфортно.
Седалките са удобно високо позиционирани, така че дори дългокраките няма да страдат. Старите вицове за автомобили, където коленете притискат ушите, сега в Rio не са актуални. Освен ако не става въпрос за голям напредък при този икономичен клас автомобили. Днес навигацията на този клас разполага с реални данни за трафика и може да слушате музика от смартфона си.
Под предния капак се мъдри нов трицилиндров турбо бензинов мотор със 100 и 120 к.с., като алтернатива на ръчната скоростна кутия се предлага седемстепенна трансмисия с два съединителя. Палитрата двигатели допълват един 1,4-литров турбо дизелов със 70 или 90 к.с. Освен това Kia Rio има два бензинови двигателя, 1,2-литровият с мощност 84 к.с. и мощният 100 к.с. 1,4.литров.
Някои части от оборудването, като регулируемият по височина, дълбочина и отопляемият мултифункционален волан преди 20 години бяха приоритет на автомобилите от по-висок клас автомобили. Асистент с аварийна спирачка, който идентифицира пешеходци и може да предотврати инциденти до 60 км/ч, доскоро също беше неприемливо. Но напредъкът понякога не е просто винт. В Kia Rio новостите са реалност.
Нововъведения има също и при свързването и системите за безопасност и асистиране. Сензорният екран сега разполага с много нови функции, като по този начин се редуцира броят на бутони в шофьорската кабина. Всичко това осигурява по добра динамика и по-пъргаво поведение на пътя. Производството ще започне в края на годината, а пазарният старт – в началото на 2017.
Андрей
Къде точно пишете за цената, че я споменавате в заглавието?