GT версията получава 2,0-литров турбо дизелов с мощност 180 конски сили
Френският автомобилен производител Peugeot подготви спортна модификация на новото поколение на компактния кросоувър 3008. GT версията получава 2,0-литров турбо дизелов с мощност 180 конски сили. Двигателят работи в тандем с шестстепенна автоматична трансмисия. Динамичните характеристики на модела се пазят в тайна.
Отвън 3008 GT има по-агресивен дизайн и 19-инчови джанти. Кросоувърът получи светодиодна оптика и променена радиаторна решетка , а в интериора са използвани кожа и Alcantara. На разположение за клиентите ще има и версия GT Line. Тази модификация външно не се различава от GT, като може да бъде окомплектована с останалите мотори на базовия 3008, с изключение на дизеловите 1,6 и 2,0 литра. Официалната премиера на автомобила ще се състои по време на автомобилното изложение в Париж през октомври 2016.
Компанията Peugeot разсекрети новото поколение 3008 през май тази година. Външно новият автомобил напомня концепта Peugeot Quartz, който беше представен през 2014 година. Кросоувърът се отличава с дълъг преден капак, допълнителна защита на броните, арките на калниците и праговете, по-големи джанти, панорамен покрив и увеличен пътен просвет. Новият 3008 е построен върху модулната платформа Emp2, която вече е използвана в хечбека Peugeot 308. Автомобилът има по-дълго междуосие, но интериорът все още е разработен за петима.
В Европа базовата версия на кросоувъра е оборудвана с 1,2-литров бензинов агрегат със 130 конски сили. Двигателят може да работи с шестстепенна механична скоростна кутия или автоматична със същия брой предавки. Освен това на разположение има и 1,6-литров бензинов двигател с мощност 165 конски сили. Двигателната гама включва и дизелови агрегати с работен обем 1,6 и 2,0 литра. Диапазонът на мощността варира от 100 до180 конски сили.