Land Rover планира да пусне „гореща “ модификация на Defender с 4,4-литров турбо двигател V8
Land Rover планира да пусне „гореща “ модификация на новото поколение на Defender, която може да бъде оборудвана с двигател от BMW с повече от 500 к.с.
Land Rover и BMW сключиха споразумение за техническо сътрудничество през лятото на 2019 г. По-специално автомобилните производители ще обединят усилията си в разработването на електрифицирани задвижващи системи от ново поколение. Възможно е партньорството да се разшири в областта на традиционните двигатели с вътрешно горене.
"Горещата" SVR версия на Defender се разработва от подразделението Special Vehicle Operations (SVO), чиито специалисти вече са създали работещ прототип във фабриката в Гейдън. Що се отнася до двигателя от BMW, става дума за 4,4-литров V8 битурбо агрегат, който например генерира 625 к.с. в кросоувъра X5 M.
Междувременно Land Rover Defender SVR ще получи дефорсирана версия на този двигател с мощност около 500 к.с. Освен това SUV-ът ще бъде оборудван с модернизирана автоматична осемстепенна трансмисия и пневматично окачване. Фирмената задвижваща система Terrain Response 2 ще бъде допълнена със специален режим за писта.
Новото поколение на базовия Land Rover Defender дебютира на 10 септември на изложението във Франкфурт. Наследникът на известния модел, който се произвежда около 70 години, остана без конструкция рама и механична скоростна кутия.
Всъдеходът получи носеща каросерия на основата на алуминиев монокок, както и напълно независимо окачване и постоянно задвижване на всички колела. Пътният просвет е 291 мм. Автомобилът ще се предлага с четири версии: бензинова, хибридна и две дизелови. Мощност - от 200 до 400 к.с. Всички мотори работят в комбинация с осемстепенна автоматична трансмисия ZF и двустепенна раздатъчна кутия.
LR Fan
След въздушното окачване, задължителният автомат и премахването на целите мостове, виждам поредната стъпка на Дефи към корените му на оф-роуд турър - бензинов осмак, режим за писта... Следва добавяне на големи къп-холдъри, автономно управление от 49-то ниво, бездръжково отваряне на вратите с цел по-добра аеродинамика и задължителна за движение 5G свързаност (не пали, ако няма обхват поне "три чертички"). И ще стане the ultimate overland vehicle.