Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Mercedes-Benz C-класа с коренно променен салон

23.08.2019 16:16

Седанът (поколение номер пет) ще копира вътрешното оформление на S-класата

Голям централен екран, инсталиран отделно от арматурното табло и наклонен под голям ъгъл, е новата архитектура на салона в следващото (седмо) поколение на седана Mercedes-Benz S-класа, чийто интериор разгледахме с интерес през февруари. Сега се оказва: предстоящият седан Mercedes C-класа (поколение номер пет) копира същата схема на вътрешно оформление.

Познат от настоящото поколение, триото от кръгли централни дефлектори се преместват по-високо, за да отстъпи място на дисплея. Очаква се да бъде дигитален (надяваме се дизайнът тук да не е окончателен).

Блокът на климатроника е изолиран в независим панел, той отново е чувствителен на допир. Почти няма физически бутони (аварийна спирачка, старт на двигателя). Диагоналът на централния екран е приблизително 12-14 инча.

Няма никаква тайна в съвременните модулни редови бензинови и дизелови двигатели, които ще бъдат монтирани под капака на C-класата. auto Motor und sport прогнозира, че първоначално всички версии на модела ще получат 48-волтова бордова система и умерено хибридна добавка EQ Boost.

В новото поколение C-класа ще бъде използвана модулната платформа MRA II, еволюция на актуалната архитектура MRA. S-класата също ще мине на MRA II с някои свои особености.

Естествено, пълните plug-in хибридни модификации (със зареждане от мрежата) няма да бъдат забравени. В момента актуалната C-класата разполага с три версии: бензиновите C 300 e и C 300 e 4Matic (базирани на двулитров четирицилиндров турбо агрегат, сумарна мощност - 320 к.с., 700 Нм) и C 300 de (базиран на двулитров дизел , сумарна мощност на задвижващата система - 306 к.с., 700 Нм. Предишната версия C 350 e от 2015 г. може да измине само на ток без пускане на двигателя с вътрешно горене 31 км. А актуалните Plug-in варианти вече имат по-впечатляващи параметри: C 300 e - 56 км, C 300 e 4Matic - 54 км и C 300 de - 55 км. А за новото поколение добре информирани източници твърдят 70-75 км пробег само на ток. От останалите новости очакваме автопилот от трето ниво, който може да престроява между лентите. Премиерата на C-класата ще се състои през втората половина на 2020 г.

Коментари
comments powered by Disqus