Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Меrcedes-Benz E-класа от 2016 още по-надежден

09.07.2015 11:30

Разполагаме с най-нова информация относно новите системи за асистиране и най-новите снимки на прототипа, които показват също и новата предна броня

Mercedes-Benz тества в момента новата E-класа, която ще дебютира през 2016. Ние разполагаме с най-нова информация относно новите системи за асистиране и най-новите снимки на прототипа, които показват също и новата предна броня.
Досега лицето на новия Mercedes E-класа беше силно замаскирано, но новите снимки вече разкриват бронята. Радиаторната решетка е изправена срещу вятъра, фаровете достигат до калника. Изпод решетката изплува престилката в нов стайлинг. В средата колекцията се разширява надолу със сплитер. В по-големите закръглени отвори се мъдрят фаровете за мъгла.

В близък план съвсем ясно се откроява по-дълго междуосие, по-дълъг капак на двигателя и по-широка следа. Прототипът демонстрира нова линия на покрива, както истински плосък капак на двигателя. Линията на стъклата леко отива нагоре и насочва погледа към багажника, който е наклонен надолу към пътя.

Новият Mercedes E-класа е базиран на платформата на C-класата

Като цяло изглежда, че кабината на новата E-класа е изместена по-назад. Когато E-класата стъпи на пазара през 2016, тя не само, че ще бъде по-динамична, но също така с подобрен коефициент на челно съпротивление. Обемът на багажника няма да е по-голям, както и при C-класата, стандартният резервоар ще трябва доста да се посвие.

Mercedes-Benz E-класа (W212) е на пазара от 2009, през 2013 моделът претърпя екстремно мащабна реконструкция. Според Mercedes-Benz тази иновация е струвала на компанията 1 милиард евро. Новото поколение на E-класа ще се базира от 2016 на модифицираната платформа (MRA) за задно задвижване на сегашната C-класа. Благодарение на тази нова платформа, която между другото е от алуминий, E-класата е успяла да редуцира теглото си с някой друг килограм. Общото тегло на модела възлиза максимум на 1,5 тона. Платформата на Mercedes-Benz  - Rear Wheel Drive Architecture (MRA)q позволява лесно преминаване към  алтернативни задвижващи системи, като например електрически двигатели или хибридни системи.

Трилитров редови шестцилиндров - бензинов или дизелов

Както новия Mercedes S-класа и моделите CLS, E-класата ще може да предава мощността посредством деветстепенна автоматична трансмисия. От страна на задвижването, E-класата се обръща към собствената си палитра от двигатели. Трилитровият дизелов агрегат със фирмено обозначение OM 656 от началото на 90-те години отново се завръща при Mercedes-Benz вече като редови шестцилиндров. В никакъв случай от чиста носталгия, а защото трилитровите W124 бяха на практика вечни, дори след безмилостна експлоатация. Както и при BMW, новите звена са изградени на модулен принцип в 0,5 литрови идентични цилиндрови единици, като три-, четири- и шестцилиндрови.
След 2017 трилитровият бензинов ще дойде като шестцилиндров редови (M256). И двата шестцилиндрови редови двигателя ще бъдат достъпни само с битурбо компресори в диапазон на мощност до 430 к.с.. Към тях се присъединяват двулитровият четирицилиндров бензинов двигател (M254) и неговият дизелов еквивалент (OM654). Но не се притеснявайте, V8 в новия Mercedes E-класа не забравен, той ще бъде модифициран по отношение на мощност, разход и чистота на емисиите.

E-класата изглежда по-широка и по-ниска

Интериорът на Е-класа също е ревизиран, моделът е обновен с голям сензорен екран с нова конфигурация на менюто, бутоните на волана са преразгледани. Augmented Reality значително ще подобри навигацията, като интеграцията Car-Play на Smartphone е еднакво приложима както за Apple, така и за Android. Предполага се, че E-класата ще  заимства интериорния дизайн на C-класата, но централната конзола е по-широка и по-висока.

Иначе, E-класата стартира както обикновено и в други версии на каросерията. Комбито, като T-модел, се очаква да се появи на пазара през 2017, няма да липсва и версията AMG, нито пък четириместният кабриолет и купето.

Нови асистиращи системи за Mercedes E-класа

Освен всичко това новият Mercedes E-класа ще трябва все пак да гарантира повече сигурност и комфорт на пътя, така E-класата разполага с различни системи за полуавтономно шофиране.

Новост на борда е Drive - пилот, който функционира посредством стерео камера и радарни сензори: Pilot Distronic за отстояние поддържа контакт със системите за управление и поддържа автоматично не само правилната дистанция спрямо автомобила отпред, но и скорост от 200 км/ч.. Stop&Go- пилотът изпълнява функцията си до 130 км/ч. Highway-Pilot е активен до 200 км/ч и предоставя възможност в ситуации на задръствания по магистралите и автоматично удължава потеглянето. В комбинация с Comand превключваемата функция на пилота за ограничаване на скоростта  с помощта на камера или навигация разпознава ограниченията на скоростта и коригира автоматично разрешените лимити, например 50 км/ч в населените места и 100 км/ч по републиканските пътища. Drive-Pilot е полуавтономна система, която винаги и по всяко време може да замени водача.

Ново в E-класата е и активната спирачка с функция кръстовище. Системата открива опасности от сблъсък, включително при напречно движещи се автомобили и пешеходци и автоматично започва спиране. Aktive Brems-системата е активна при движещи се обекти в диапазон на скоростта от 7 до 250 км/ч, а при стационарни обекти може да реагира от 7 до 70 км/час. При оптимални условия тя е в състояние да предотврати сблъсък с неподвижно превозно средство или сблъсък с пешеходци до скорост от около 65 км/ч.. Функцията кръстовище може да предотврати инциденти с напречно движещи се обекти в зависимост от ситуацията в скоростния обхват до около 50 км/ч.. В сценария задръстване, без алтернатива за промяна на посоката, активната спирачка автоматично действа дори до 90 км/ч.

Друга нова функция е асистентът за маневриране: Ако водачът чрез движение на волана инициира маневра за разминаване, системата поддържа това желание за отклонение и прецизно изчислява допълнителните кормилни моменти. Те помагат на водача да избегне сблъсък с пешеходец и след това улеснява безопасното връщане на автомобила в правилната лента за движение.

Допълнително на борда са и познатите системи като активен асистент за поддържане лентата за движение, асистента за мъртвия ъгъл и Pre-Safe Plus, всички те са разработени и функционират на базата на сензори.

Коментари
comments powered by Disqus