Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Mercedes-Benz E-класа се отваря със смартфон

23.07.2015 15:10
Новият Mercedes-Benz E-класа се отваря със смартфон

Автомобилът е изграден върху новата платформа MRA

Компанията Mercedes разкри редица технически подробности за новото поколение E-класа. Автомобилът ще се предлага в пет варианта: стандартен седан, седан с дълга база, комби, купе и кабриолет. Най-вероятно публичната премиера на автомобила ще се състои на изложението в Детройт през януари 2016.

Новият модел ще бъде оборудван със системата NFC. Благодарение на новата технология собственикът на колата ще бъде в състояние да използва своя  смартфон като ключ към колата. Освен това моделът ще бъде оборудван с функция за автоматично паркиране. Той може да бъде паркиран е с помощта на смартфон. Ако водачът се намира на разстояние до три метра от автомобила E-класа, водачът може да управлява колата си с помощта на телефона със специално приложение. Връзката между смартфона и автомобила ще се осъществява чрез Bluetooth. Освен това с помощта на приспособление може да отворите вратите и да стартирате двигателя на автомобила. Тази функция се осъществява посредством Near Communication Field.

Новият E-класа ще получи и модернизирана система за предупреждение от възможен сблъсък. Технологията се отличава с възможност да предвижда по-голям брой произшествия. Например, в случай на откриване на пешеходец на пътното платно системата добавя въртящ момент на волана.

Освен това инженерите на Mercedes са научили новия модел да споделя информация с другите участници в пътния трафик. За да се направи това, водачът трябва да натисне бутон на екрана, за да получи информация за произшествия или ремонти на пътя.

Новото поколение E-класа ще получи автономна система за управление. Тази технология вече е приложена в S-класа, но инженерите са извършили сериозна промяна. Системата включва множество датчици и сензори, които  анализират ситуацията около новия модел. Технологията сама управлява автомобила със скорост до 96 км/ч. При това системата може да управлява E-класа на път без маркировки. Технологията позволява да бъдат записвани колите отпред, както и указателните табели и сградите в близост до пътя. Mercedes определя новата технология като "полуавтоматична система за  подпомагане на водача, при която той трябва да си държи ръцете на кормилото".

Дизайнът на модела е изпълнен в стила на последното поколение на C-класа. Той ще получи нова радиаторна решетка и модифицирана оптика. Автомобилът е изграден върху новата платформа MRA. Благодарение на нея той ще стане по-лек от своя предшественик.

Всеки един от фаровете на предните светлини е съставен от 84 отделни  светодиода с повишена мощност. Чрез прецизен контрол на оптиката светлинният поток се разпределя автоматично върху цялото пътно платно и не заслепява другите участници в движението.

Двигателната гама за новия E-класа ще включва двигатели с работен обем  от 2,2 до3,5 литра. Версията E63 AMG най-вероятно ще получи 4,0-литров V8 двигател, който е монтиран на модела AMG GT. Всички версия ще имат деветстепенна трансмисия 9G-TRONIC, която вече се предлага в модела E350 BlueTEC.

Заедно с това новият E-Class ще получи хибридна версия с технология Plug-In Hybrid. Както вече беше съобщено, най-малко 10 модела на Mercedes-Benz ще получат тази технология. Планирано е също да бъде разработена специална модификация на седана на E-класата под марката Maybach.

Коментари
comments powered by Disqus