Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Mercedes-Benz SL с пропорции от 50-те години

26.05.2020 11:41

Дълъг капак и малка кабина във формата на капка придават на автомобила специален чар

Главният дизайнер на Daimler Гордън Вагенер заяви, че новият Mercedes-Benz SL се отдалечава от духа на роудстърите в стил GT през последните няколко десетилетия и се връща към своите спортни корени. Самият Вагенер не е фен на ретро дизайна, така че SL няма да възроди напълно формата на двойника 300 SL Gullwing, но въпреки това SL ще се върне към първоначалния модел от 50-те години повече от всяко следващо поколение.

Много дълъг капак и малка кабина във формата на капка придават на автомобила специален чар. Фаровете със заострени ъгли ще приличат на най-новите модели на марката. Прототипът показа и тесни мигачи в стила на актуалния AMG GT с пет и две врати.

Купето 300 SL от 1954, легендарното „Крило на чайка“, Гордън Вагенер счита за най-красивия SL. Gullwing през същата година получава открита версия, чиято еволюция стигна до съвременния SL. 

Буквите SL означават Sport und leicht (спортен и лек), а в началото на петдесетте години на миналия век параметрите на „Крилото на чайка“ са наистина солидни: трилитров редови шестцилиндров двигател с впръскване на гориво, генериращ 215 к.с., а купето тежи 1,5 т. Всичко това е допълнено със зашеметяващ дизайн. „Мисля, че взехме част от това ДНК, като започнем с пропорциите“, посочва  Вагенер.

Новият SL (R232) ще използва адаптирана платформа MSA от следващото поколение на купето AMG GT. Това е прогнозата на вътрешни източници .

От гледна точка на технологиите, традициите на олекотения модел ще бъдат продължени под формата на сгъваем мек покрив, салон с конфигурация на седящите места е 2 + 2 и гама от версии, простиращи се от SL 43 (редови шестцилиндров 3,0 с умерен хибрид EQ Boost, мощност 367 к.с. и 500 Нм) и до хибрида SL 73 на базата на V8 4,0 двигател с мощност 800 к.с. Премиерата на автомобила ще се състои през 2021 г.

Коментари
comments powered by Disqus