Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Nissan GT-R ще бъде "най-горещият в света"

16.07.2018 15:49
Новият Nissan GT-R ще бъде "най-горещият в света"

Компанията не е взела решение за задвижването, но признава вероятността за електрификация

Появата на второто поколение на Nissan GT-R с две врати, както вече знаем, беше дълго отлагано. Сега този факт беше потвърден и от главния дизайнер Алфонсо Албаиса пред журналисти на Фестивала на скоростта в Гудууд. Разработването на нова платформа за модела е на най-ранен етап, така че премиерата вероятно ще се случи в началото на следващото десетилетие. "Ние просто трябва да изпълним мечтите на хората и те, мисля, че те мечтаят следващият GT-R да бъде най-горещият суперспортен автомобил в света", каза Албаиса. "Нашата цел е ясна: GT-R трябва да бъде най-бързата кола в класа."

Новото поколение GT-R бе обявено на два пъти през 2014-2015 г. с концепциите Nissan 2020 Vision Gran Turismo. Първият прототип в началото бе само виртуален за видео игра, а вторият (на снимката), бе изпълнен "с метал". И до момента задвижването остана загадка.

Сега GT-R, обновен през 2016 г., се предлага с двигател V6 3,8 (570 к.с., 637 Нм) и шестстепенна роботизирана трансмисия.

Източниците, които твърдяха миналата година - "вторият" GT-R ще стане хибриден. Албаиса заяви, че компанията Nissan все още не е взела решение за задвижването, но признава вероятността за електрификация. "Това не е наша работа, за да бъда честен. Инженерите ще се разберат. Мога да кажа, че технологично напредналият автомобил не трябва  задължително да бъде електрически. Ще свършим работата си, когато му дойде времето, но за момента не можем да говорим конкретно", каза дизайнерът.

Коментари
comments powered by Disqus