Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Nissan Z с ретро дизайн и V6 с 400 к.с.

18.08.2021 09:35

Седмото поколение на спортния автомобил се отличава с нов външен вид и технология

Nissan разкри серийната версия на новия спортен автомобил Z, който се отличава с 400 к.с. от битурбо V6 двигател и нов ретро дизайн.

Визуализиран миналия септември като  Z Proto, новият конкурент на Toyota Supra ще бъде седмото поколение на гамата Z-car на японската компания , следвайки 370Z. Той ще бъде пуснат в продажба в САЩ през следващата година, но поради това, което Nissan по-рано казваше, че поради „свиващия се европейски пазар на спортни автомобили и специфичните разпоредби за емисиите“, няма да се предлага на Стария континент.

Z със задно предаване сменя 3,7-литровия V6, предлаган в 370Z, с нов 3,0-литров V6 с битурбо агрегат, също монтиран в купето Infiniti Q60. Освен че предлага 68 к.с. по -голяма мощност от двигателя на 370Z, новият агрегат генерира 350 Нм въртящ момент при 5600 оборота в минута, 30 % повече от предишния модел.

Z се предлага с шестстепенна ръчна скоростна кутия или деветстепенна автоматична. И двете кутии предлагат система за управление при подпомагане при стартиране, докато механичната версия разполага с композитен задвижващ вал от въглеродни влакна и функция за съвпадение на оборотите надолу.

Nissan казва, че основният фокус на новия Z е да се надгражда върху характеристиките на управление на моделите от предишното поколение. Главният продуктов специалист Хироши Тамура заяви : „Нещо повече от мощен и пъргав, изцяло новият Z е проектиран да бъде едно с шофьора, за да бъде автомобилът „ танцов партньор “за техните приключения на пътя.“

Nissan изтъква, че новият модел подобрява здравината  в сравнение с 370Z, заедно с нова електронна система за сервоусилвател на волана и по-широки предни гуми за подобряване на ефективността  в завои. намаляване на амортизационната сила с около 20 % за подобряване на стабилността. Алуминиевото окачване с двойни носачи също е преработено. Стандартният модел е стъпил на 18-инчови джанти, с 19-инчови при модификациите от по-висок клас.

Версиятас автоматична трансмисия ще предлага стандартни и спортни режими на задвижване, като последният предлага по-бързо ускоряване, подобрено управление, подобряване на звука и преразглеждане на настройките за динамично управление на автомобила.

Новият Z разполага със стилни елементи, които отразяват оригиналния модел в гамата от 1969 г., и поддържа дългия капак и късата задна част, които са отличителни белези на моделната гама. Шефът на дизайна на Nissan Алфонсо Албаиса заяви, че новият дизайн е предназначен да „пътува между десетилетията, включително бъдещето“.

Новият модел придобива LED фарове с два полукръга, които отразяват Fairlady 240ZG от 70-те години на миналия век, чийто дизайн на предната част на автомобила се отличава с профил, базиран на оригиналния модел. Има и аеродинамично усъвършенстван преден сплитер, докато версията  Z Performance от по-висок клас разполага и със заден спойлер.

Интериорът също е предназначен да съчетае съвременните технологии, включително 8,0-инчов сензорен информационно-развлекателен екран в центъра на таблото, с класически Z дизайнерски елементи. Има аналогова настройка на дисплея на шофьора. Nissan казва, че е потърсил съвет от състезателните пилоти , за да усъвършенства вътрешното оформление, което според компанията може да се види в оформлението на 12,3-инчовия персонализиран цифров дисплей.

Седалките са оформени според тези в GT-R, за да предложат подобрен комфорт и прилягане, и се отличават с увеличено използване на велур, който според Nissan потиска страничното разклащане на тялото, за да увеличи комфорта.

Z ще бъде пуснат на пазара в САЩ с изпълнения Sport и Performance, като последният ще включва 19-инчови джанти и допълнителни елементи на каросерията. Ограничено издание Z Proto Spec ще бъде предложено при старта, включващо жълти спирачни апарати, джанти от бронзова алуминиева сплав и други стилистични елементи по поръчка. Цените в САЩ все още не са оповестени.

Японската пазарна версия на автомобила, която ще се нарича Fairlady Z, ще бъде разкрита по-късно тази година.

Коментари
comments powered by Disqus