Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Opel Corsa с емисии на CO2 от само 82 г/км

29.01.2015 09:43

Разходът на гориво също е намален до образцово равнище от 3,1 литра на 100 километра

•    Икономичен – разходът на гориво на версията 1.3 CDTI ecoFLEX е едва 3,1 л/100 км, клас на енергийна ефективност A+
•    Комфортен – трансмисията Easytronic 3.0 осигурява отлични показатели на разхода на гориво и плавно превключване на предавките
•    Образцов – новата Corsa е най-икономичният дизел на пазара


Новият Opel Corsa не само изглежда изключително добре, но е и истински шампион в икономията на гориво. Версията с три врати, задвижвана от агрегата 1.3 CDTI ecoFlex с максимална мощност 70 кВт/95 к.с., серийна система Start/Stop, технология за рекуперация на енергията при спиране и гуми с намалено съпротивление на търкаляне, в съчетание с новата трансмисия Easytronic 3.0, е в състояние да сведе емисиите на CO2 до ниво от 82 грама на километър. Разходът на гориво също е намален до образцово равнище от 3,1 литра на 100 километра в смесен цикъл на движение, с което новата Corsa се превръща в най-икономичния автомобил в гамата на Opel и в най-икономичния дизел предлаган на пазара в момента. Екологичният шампион ще бъде на разположение за поръчка от клиентите от месец март.

“Нашата автоматизирана песттепенна механична трансмисия в новата Corsa е ярък акцент за клиентите, които държат на цената, но не желаят да се лишават от комфорта на автоматичните трансмисии,” отбелязва Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезиден продажби и следпродажбено обслужване на Opel Group. “В комбинация с икономичния дизелов двиигател, малкият модел се превръща в истински гигант по отношение на икономията на гориво. От тази гледна точка той е перфектен избор за използване както на кратки отсечки за пазаруване в градски условия, така и за по-дълги пътешествия.”

Икономичност – стандартен разход на гориво едва 3,1 л/100 км и емисии на CO2 от 82 г/км

Изцяло модернизираният дизелов двигател с мощност 70 кВт/ 95 к.с. и максимален въртящ момент 190 Нм в диапазона 1 750 – 2 500 об/мин в съчетание с последното поколение турбокомпресор дава възможност за постигане на отлична динамика и ускорение дори при ниски обороти, както и на извънредно ниски нива на шума. За намаляването на разхода на гориво и показателите на CO2 допринасят и водната помпа, която се включва само при необходимост, както и маслената помпа с променливи характеристики на работа. Наред с това важна роля в постигането на тези изключителни показатели играят специално разработените гуми с ниско съпротивление на търкаляне и системата за рекуперация на енергията при спиране на Opel. С тези новъведения версията с три врати на Corsa с новата трансмисия Easytronic 3.0 изразходва само 3,1 литра на 100 километра, а емисиите на CO2 са сведени до едва 82 грама на километър – с три грама по-ниска стойност от версията с петстепенна механична предавателна кутия (в съответствие с изискванията на нормата [EC] No. 715/2007), която е достатъчна за удостояването на модела с клас на енергийна ефективност A+.

Easytronic 3.0 – висок комфорт и нисък разход

Петстепенната трансмисия Easytronic 3.0 се отличава с по-ниско тегло и с по-ниско вътрешно триене от конвенционалните автоматични трансмисии. Модерният агрегат съчетава предимствата на автоматичните трансмисии по отношение на удобството с ефективността и икономичността на механичните предавателни кутии. Easytronic 3.0 избира автоматично най-икономичната предавка и използва технологичната основа на оптимизираната за употреба с малки двигатели механична трансмисия, благодарение на което позволява максимално икономично шофиране. Автоматизираната трансмисия се предлага с технология Start/Stop, която спомага за още по-голяма икономия на гориво особено при движение в градски условия.

Инженерите на Opel са разработили специални зъбни предавки за автоматизираната трансмисия, които осигуряват максимално широк диапазон от предавателни числа и дават възможност за намаляване на оборотите на двигателя, например при движение с висока скорост на магистрала и едновременно с това снижават приятно нивото на шума. Освен това Easytronic 3.0 предлага и режим на „пълзене” с ниска скорост при маневри, подобно на това при автоматичните предавателни кутии. Трансмисията разполага и със специална стартова функция за бързо потегляне и динамично ускорение.

Последното поколение на Easytronic впечатлява с намалено време за реакция, което дава възможност за по-бърза и плавна смяна на предавките. Tази оптимизация е станала възможна благодарение на прилагането на нов изпълнителен модул, подобрена технология при сензорите и управляващата електроника, както и изцяло модернизирана механична трансмисия, която служи за основа на Easytronic 3.0. В допълнение към автоматичния режим, при който електрохидравличният изпълнителен модул поема работата със съединителя и смяната на предавките, Easytronic 3.0 дава възможност и за ръчна смяна с едно докосване напред или назад на скоростния лост.


Коментари
comments powered by Disqus