Пуристичният автомобил с тегло от 1418 кг се доставя със шестстепенна трансмисия GT
Високоефективният спортист, който не демонстрира таланта си и обича подценяването: това е новият Porsche 911 GT3 с пакет Touring. Седмото издание на мощния 375 кВт (510 к.с.) GT автомобил вече може да бъде поръчан с пакета оборудване, който беше изключително популярен за своя предшественик. Този пуристичен 911 GT3 с тегло от само 1418 килограма се доставя със шестстепенна спортна скоростна кутия GT стандартно. За първи път пакетът Touring може да се комбинира и със седемстепенната трансмисия PDK с двоен съединител без допълнителни разходи.
Най-забележимата разлика в екстериора е пропускането на фиксираното задно крило на 911 GT3. Необходимата притискателна сила при високи скорости и още повече понижаване се гарантират от автоматично разширяващ се заден спойлер. Сребристите цветни ленти от анодизиран алуминий с сълен на страничните прозорци са друга отличителна черта, която подчертава дискретния външен вид на новия модел . Предният край е боядисан изцяло във външния цвят. Интериорът с удължени кожени елементи в черно е особено елегантен и се предлага ексклузивно за GT3 с пакет Touring. Предната част на таблото и горните странични секции на панелите на вратите имат специално релефно покритие на повърхността.
Името „Touring пакет“ се връща към вариант на оборудване на 911 Carrera RS от моделната година 1973. Вече тогава фокусът беше върху пуристичния дизайн на 911 и елементи на класически интериор. Porsche възроди идеята отново през 2017 г. и за първи път отново предложи пакет Touring за предишното поколение на 911 GT3, Type 991. Оттогава този вариант се хареса преди всичко на любителите на спортни автомобили от най-висок клас с подчертана страст и класическо удоволствие от шофирането.
Екстериорът и интериорът
Решетка на задния капак с логото на „GT3 touring“ в уникален дизайн е разположена върху високооборотния двигател. Лайсните на страничните стъкла и накрайниците на спортната изпускателна система са в сребрист цвят. Тези елементи са завършени в сатенено гланцово черно в опционалния пакет Touring. В този случай предните светлинни модули са тъмно оцветени.
Пакетът Touring на 911 GT3 предлага и атмосферата на класически спортен автомобил в интериора. Воланът, лостът на скоростната кутия / селектора, капакът на централната конзола, подлакътниците в панелите на вратите и дръжките на вратите са покрити с черна кожа. Частичният кожен интериор се отличава с черни шевове. Централните панели на седалките са покрити с черен плат, а покривният покрив също е черен. Облегалките за глава носят релефни гребени на Porsche. Предпазителите на вратите и тапицерията на таблото и централната конзола са изработени от черен алуминий.
Porsche също предлага почти цялото допълнително оборудване за 911 GT3 в комбинация с пакета Touring. Това включва всички цветове на екстериора и джантите, LED светлини с Porsche Dynamic Light System и Porsche Dynamic Light System Plus, различни асистиращи системи, керамичната спирачка PCCB, повдигащата система на предния мост, всички варианти на седалките, пакета Chrono и аудио системите .
Porsche Design предлага и много специален хронограф за клиентите на 911 GT3 с пакет Touring. Часовникът разполага с движение с функция за връщане назад. Роторът за навиване напомня дизайна на колелата на автомобила и се предлага в шест различни версии, съответстващи на конфигурацията на автомобила. Рамката на циферблата в Agate Grey Metallic е базирана на лаковото покритие на автомобила. Самият циферблат има матово черно покритие, докато светещите жълти стрелки на хронографа съвпадат с цвета на оборотомера. Хронографът 911 GT3 с пакет Touring се носи с каишка, изработена от автомобилна кожа на Porsche с релеф „GT3“. Черните декоративни шевове с конец на Porsche придават на каишката допълнителен завършек. Хронографът е произведен от собствената швейцарска фабрика за производство на часовници и е запазен изключително за собствениците на автомобила.
С ноухау от автомобилния спорт: Porsche 911 GT3
Със седмото издание на този високоефективен спортен автомобил, Porsche прехвърли състезателните технологии към производствен модел по-систематично отвсякога: предното окачване с двойни носачи, както и безкомпромисната аеродинамика със задно крило с лебедова врата - изключени от Touring пакет - и поразителен дифузор произхождат от успешния състезателен автомобил 911 RSR GT, а 4,0-литровият шестцилиндров двигател с мощност 375 kW (510 к.с.) е базиран на задвижващия агрегат на 911 GT3 R, изпитан и доказан в състезания за издръжливост.
Въпреки по-широката каросирия , по-големите джанти и допълнителните технически характеристики, теглото на новия GT3 е наравно с предшественика си. Тежи 1418 кг с ръчна скоростна кутия и 1435 кг с Porsche трансмисия с двоен съединител (PDK). Капакът, изработен от подсилена с въглеродни влакна пластмаса (CFRP), леки стъклени прозорци и ковани алуминиеви джанти илюстрират фокуса върху спестяването на тегло, както и леката спортна изпускателна система.
Неговите състезателни гени са изразени на практика във всички детайли на новия 911 GT3. Кокпитът е оборудван за първи път с екран на пистата: с натискане на бутон цифровите дисплеи отляво и отдясно на централния брояч на оборотите се свеждат до основната информация за налягането в гумите и маслото, температурата на маслото и охлаждащата течност и ниво на пълнене на резервоара за гориво. 911 GT3 има лесно достъпен превключвател за режим на волана. Това улеснява бързото превключване между нормалните настройки и персонализираните режими Sport и Track.
Porsche предлага 911 GT3 на начална цена от 170 969 евро с включен ДДС и специфично за страната оборудване. Пакетът Touring вече може да бъде поръчан като опция без допълнително заплащане.