Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Porsche 911 Turbo S получава 650 к.с.

04.03.2020 12:01

Компанията представи топ модификацията на спортния автомобил, най-бързия в историята

Porsche представи топ модификацията на новото поколение на спортния автомобил 911 - Turbo S. Новият модел, чиято премиера трябваше да се състои на отмененото изложение в Женева, се превърна в най-мощната и най-бърза версия на 911 Turbo в историята на модела.

Новият Porsche 911 Turbo S е оборудван с 3,8-литров шестцилиндров боксеров двигател с две турбини с променлива геометрия и система за охлаждане на въздуха. Двигателят развива 650 к.с. и 800 Нм въртящ момент, което е със 70 к.с. и 50 Нм повече от предшественика му. Агрегатът работи в тандем с осемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Суперавтомобилът може да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,7 сек, което е с 0,2 сек по-бързо от предишното поколение на модела. Ускоряването от 0 до 200 км/ч е с 1 сек по-малко до 8,9 секунди. Максималната скорост на купето е 330 км в час.

Усъвършенстваната система за задвижване на всички колела PTM е способна да прехвърля до 500 Нм на предната ос. Porsche 911 Turbo S получава нов прибиращ се преден спойлер на пневматичното окачване и разширено задно крило, благодарение на което притискателната сила е увеличена с 15%.

Стандартното оборудване на автомобила включва централен диференциал с ограничено приплъзване, както и фирмено адаптивно окачване PASM с електронно контролирани амортисьори.

Porsche вече започна да приема поръчки за новото поколение 911 Turbo S.

Коментари
comments powered by Disqus