Кабриолетът на осмото поколение на модела получи сгъваем покрив с магнезиеви дъги
Немската компания Porsche представи кабриолета на новото поколение на 911. Автомобилът дебютира във версии на 911 Carrera S и 911 Carrera 4S. Моделът запазва класическата схема със задно задвижване с хоризонтално разположен трилитров шестцилиндров боксеров двигател.
От стандартния 911 автомобилът се различава с мек сгъваем покрив. Покривът е сгъва и разгъва за по-малко от 12 сек при скорост до 50 км/ч. Той е оборудван с магнезиеви дъги, които предотвратяват издатини при високи скорости.
Кабриолетът е оборудван с 2,0-литров бензинов двигател. Агрегатът генерира 450 к.с. и 530 Нм въртящ момент. Той работи в тандем с нова осемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя.
Кабриолетът 911 Carrera S със задно задвижване е в състояние да ускори от място до първите „сто” за 3,9 секунди, а 911 Carrera 4S с двойно предаване за 3,8 сек. С опционалния спортен пакет Sport Chrono, времето за ускоряване може да бъде подобрено с още 0,2 сек.
Стандартната версия на осмата генерация на Porsche 911 дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис миналия ноември. построена върху модернизирано шаси с увеличено използване на алуминий предимно в задната част, което доведе до положителен ефект върху разпределението на масата по осите и стабилността на автомобила при високи скорости. Що се отнася до екстериора, сред най-забележимите промени са увеличеният капак както и нови предни светлини, които се предлагат с матрични светодиоди.
Списъкът на базовото оборудване на Porsche 911 включва система за аварийно спиране, базирана на предна камера с възможност за разпознаване на движещи се обекти, както и система за нощно виждане. Срещу дупърнително заплащане се предлага адаптивен круиз контрол с функция за пълно спиране и автоматично възобновяване на движението.