Цялата информация, данни и снимки за новия SUV
Porsche въоръжава новото поколение Cayenne с олекотени материали, което е довело до редуциране на теглото с цели 200 кг. Автомобилът беше уловен по време на тестовия си пробег с лека маскировка, която позволява да видим и лицето му.
Предната част беше все още маскирана, но при новите снимки на прототипа много ясно се вижда лицето на новия Porsche Cayenne. Въпреки че фаровете са все още с маскировачно фолио, вече може да се види, че фронталният облик на SUV наподобява на първото поколение Cayenne.
Новото Porsche Cayenne е станало с 200 кг по-леко
Впечатляващите издутини на предния капак се простират напред до силно източения хоризонтален нос. Три хромирани лайстни придават на SUV модела по-широка визия. Разбира се и разположената в средата радиаторна решетка е получила ефектни лайстни. Фронталната визия разкрива колко далеч в калниците достигат новите въздуховоди и как новият дизайн на престилката подчертава динамичния дизайн на SUV.
В тази си одежда прототипът разкрива, че линията на покрива е по-дълга и височината определено е редуцирана. Като цяло, Cayenne се е сдобил с по-спортна линия. Дизайнът е продиктуван от Macan и открива нови хоризонти. Следващото поколение Cayenne е със силно редуцирано тегло. SUV моделът на Porsche в момента показва нетно тегло на кантара 2,4 тона, но се очаква той ще олекне с около 200 кг.
Porsche Cayenne с активен заден спойлер
Благодарение на това, Porsche обещава Cayenne да покаже не само икономия на гориво, а също така и завидна пъргавина. Всичко това е в резултат на новата модулна платформа, която Porsche Cayenne споделя с Audi Q7, с предстоящото Lamborghini Urus и следващия Touareg.
Базовото задвижване е с познатите V6-битурбо, ще има и хибридно задвижване, както и се очаква и новоразработения четирилитров V8 битурбо от новата Panamera с 460 до 600 к.с.. Дали портфолиото ще включва и дизелов вариант, все още не е сигурно. Очевидно, новото в Porsche Cayenne е активният заден спойлер върху ръба на покрива, който се разгъва съобразно скоростта, което е новост за един SUV. Друга нова функция е също така активното управление на задните колела, което вече е познато от Panamera и от 911.
По-малкото е повече, гласи мотото на инфотейнмънт системата, която е заимствано от модулната система на концерна. Нов трилъчев волан, като и напълно дигитален кокпит ще намери място в Porsche Cayenne. Наред с това, броят бутони в интериора ще бъде значително редуциран.
Новият модел на Porsche Cayenne отново ще стъпи като Cayenne S, като E-Hybrid, както и като GTS, Cayenne Turbo и Turbo S.