Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Porsche Cayenne е почти готов

06.07.2017 09:54

Цялата информация, данни и снимки за новия SUV

Porsche въоръжава новото поколение Cayenne с олекотени материали, което е довело до редуциране на теглото с цели 200 кг. Автомобилът беше уловен по време на тестовия си пробег с лека маскировка, която позволява да видим и лицето му.

Предната част беше все още маскирана, но при новите снимки на прототипа много ясно се вижда лицето на новия Porsche Cayenne. Въпреки че фаровете са все още с маскировачно фолио, вече може да се види, че фронталният облик на SUV наподобява на първото поколение Cayenne.

Новото Porsche Cayenne е станало с 200 кг по-леко

Впечатляващите издутини на предния капак се простират напред до силно източения хоризонтален нос. Три хромирани лайстни придават на SUV модела по-широка визия. Разбира се и разположената в средата радиаторна решетка е получила ефектни лайстни. Фронталната визия разкрива колко далеч в калниците достигат новите въздуховоди и как новият дизайн на престилката подчертава динамичния дизайн на SUV.

В тази си одежда прототипът разкрива, че линията на покрива е по-дълга и височината определено е редуцирана. Като цяло, Cayenne се е сдобил с по-спортна линия. Дизайнът е продиктуван  от Macan и открива нови хоризонти. Следващото поколение Cayenne е със силно редуцирано тегло. SUV моделът на Porsche в момента показва нетно тегло на кантара 2,4 тона, но се очаква той ще олекне с около 200 кг.

Porsche Cayenne с активен заден спойлер

Благодарение на това, Porsche обещава Cayenne да покаже не само икономия на гориво, а също така и завидна пъргавина. Всичко това е в резултат на новата модулна платформа, която Porsche Cayenne споделя с Audi Q7, с предстоящото Lamborghini Urus и следващия Touareg.

Базовото задвижване е с познатите V6-битурбо, ще има и хибридно задвижване, както и се очаква и новоразработения четирилитров V8 битурбо от новата Panamera с 460 до 600 к.с.. Дали портфолиото ще включва и дизелов вариант, все още не е сигурно. Очевидно, новото в Porsche Cayenne е активният заден спойлер върху ръба на покрива, който се разгъва съобразно скоростта, което е новост за един SUV. Друга нова функция е също така активното управление на задните колела, което вече е познато от Panamera и от 911. 

По-малкото е повече, гласи мотото на инфотейнмънт системата, която е заимствано от модулната система на концерна. Нов трилъчев волан, като и напълно дигитален кокпит ще намери място в Porsche Cayenne. Наред с това, броят бутони в интериора ще бъде значително редуциран.

Новият модел на Porsche Cayenne отново ще стъпи като Cayenne S, като E-Hybrid, както и като GTS, Cayenne Turbo и Turbo S.

Коментари
comments powered by Disqus